Hvor mange barn ønsker du/dere???

Håperpåentil

Forumet er livet
VIP
Jeg kan tenke meg 3 barn:-D

Hadde det vært opp til min samboer så hadde vi nok fått 3-4, men for meg har alltid 2 vært maks og det har jeg heldigvis vært ærlig om hele veien og han er innforstått med det :)

Her er Sistemann på vei <3 helt utrolig at jeg har fått med mannen på ett tredje barn ;-)>

Kjenner at blir helt perfekt for oss <3 Denne spiren er definitivt sistemann i flokken!

Hvis helsa mi holder blir det nok 4 tror jeg.. Mannen vil ha 5, og jeg vil ha 3 eller 4, så vi får se :P

Men, tar en til om gangen.. Får se om vi klarer 2 først..

Blir nok 2 eller 3. Det vet jeg først når Nr.2 er kommet, om vi ønsker fler da. Jeg har vokst opp i en flokk på 3, og han 2. Jeg synes begge høres kos ut. Men det blir ikke flere enn 3, så sant vi ikke kommer borti tvillingknappen på siste runden.

Jeg har alltid sagt 5, men tenker nok nå at 3 eller 4 er bra. Mannen sier maks 2... 

Jeg er vokst opp nærmest som et enebarn, med søsken som er 17-24 år eldre enn meg, og mannen har kun en bror som har et stort narkotikaproblem og ikke er en stor del av livet vårt. Jeg skulle ønske han hadde et søsken til slik at han kunne delt det med noen andre... Han er jo nærmest også et enebarn..

Har alltid sagt to eller tre. Nå er nr tre på vei så det blir nok den siste:)

Back
Topp