Hvor mange barn ønsker du deg?

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Min mann og jeg var enige i at det var stopp etter nr 2..

Årene gikk og plutselig følte vi (jeg) oss ikke så ferdige likevel :p Tredjemann blir absolutt siste mann!! ♥
 
Venter når 2 nå, vi har begge ett barn fra før, så det holder for meg når denne er født :)
 
3 er nok her også :) veldig koselig og gøy med babyer, men vil bli ferdig med småbarnstiden også ;) er nok å holde tritt med etterhvert :) men kommer nok til å bli babysyk igjen om noen år, men får vente på å bli tante/bestemor eller noe sånt :p
 
Her skal jeg etter lang prøvetid,ma,pergokurer og til slutt ivf for å få denne spiren..være takknemlig med en. Er allerede blitt 33 år,og kommer nok til å vente et par år etter første før vi vurderer om vi skal orke en ny runde...øvre aldersgrense på ivf er 38år,så kan ikke vente for lenge heller.
 
Her er nr 3 på vei... og vi ser veldig an.. ser ikke heeeelt bort i fra nr 4 engang... men har også lyst å bli ferdig med småbarnstida etterhvert..!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Venter nr 3 nå.. Får se om noen år hvordan ståa er da.. JEG kunne godt tenkt meg en til.. Men vi får se hva framtiden bringer :)
 
I utgangspunktet 3..... men nå har jeg jo passert 30 og akkurat funnet ut at jeg er gravid med nr. 2, så tenker vi får ta et svangerskap av gangen og se hva jeg orker.... Kanskje er jeg fornøyd etter nr. 2 også....... :-p
 
Vi ønsker 2 barn, og mannen har et fra før så da syns vi 3 totalt er nok :)
 
Vi har sett for oss to barn. Det første er på vei nå :) med rundt 3 års mellomrom. Men vi får nå se. Funnet ut nå at det ikke alltid er så lett å få det til å gå sånn man har planlagt :p
 
Tror 3 er passelig ;) er nå gravid med første :)
 
Har 1 også ønsker vi oss 1-2 barn til:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
2 holder nok. Både for min egen helse, og at man skal klare å følge dem opp og.
 
Blir aldri enig med meg selv her, men jeg tror jeg vil ha 2, og helst ganske tett. Vil ikke ha noen stor ungeflokk, men er usikker på om jeg vil oppdra et enebarn også...
 
I utgangspunktet ville jeg ikke ha barn, så fikk jeg 1, nå er nr 2 på vei... Hvem vet, kanskje det blir flere...
 
Jeg vet at jeg vil ha to. Tror ikke jeg kan svare ærlig på om jeg vil ha tre før jeg har to ;)
 
Jeg har ikke noe spesifikt ønske.

Vi starter med nr1 nå, så tar vi det derfra. Kanskje finner vi ut at vi synes det holder med den, kanskje vil ha ha t, eller tre eller fire eller fem.
Det vet vi ikke enda. :)
 
To, men tenker alltid det må være kjekt å være 3, men tror to svangerskap holder :)
 
Back
Topp