Hvor mange barn ønsker dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Har dere noen tanker på hvor mange barn dere ønsker tilsammen?

Ønsker oss nok 3. Dette er nr 2, og planen er å ta det som det kommer etter at lillebror kommer :)

Alltid ønsket meg 3, men gir meg på 2 og sier meg godt fornøyd :)

Jeg ønsker meg 2, av praktiske årsaker...en i hver hånd :p Men mannen ønsker seg 3. Så vi får se hva det blir :) Har en bestilling inne på tvillingjenter etter storebror som er i magen nå ;)

Jeg har alltid ønsket meg 2 :-) Nå har sambo 2 fra før som vi har mye, så jeg er bittelitt avventende i forhold til hans nr 4. Er nok ganske sikker på at vi prøver igjen om et par år - så kaaaaanskje dukker det opp ei lita pie også <3 :)

Her ble det 5 til slutt og er godt fornøyd med det :)

Jeg ønsker meg 4 :) men får se hvordan jeg takler 3 gutter først :p

Går med nr 2 no og syns d e akkurat passe :) mannen har 2 fra før så blir fullt hus når alle e det ;)

Her er nummer 2 på vei. Har alltid tenkt at jeg ville ha 3, men tror det holder med 2. Mannen vil ha 3, så vi får se om han får viljen sin ;)

Jeg ønsker meg 2, av praktiske årsaker...en i hver hånd :p Men mannen ønsker seg 3. Så vi får se hva det blir :) Har en bestilling inne på tvillingjenter etter storebror som er i magen nå ;)
Spennende å se om det blir tvillinger neste gang da:)

Så mange som vi kan få og som vi orker :)

Med tanke på at det tok halvannet år og flere hormonkurer til for at jeg skulle bli gravid tror jeg ikke det er fare for at det blir for mange... Men jeg skal aldri i livet på hormonprevensjon igjen! :)

I utgangspunktet tenker jeg 2-3, men 4 kan jo funke det også :)

Det vil jeg også bli, men ikke mannen dessverre
Så kjipt. Her har mannen sagt seg enig, så lenge jeg går inn for det 100%:) Men dette har vært i planene mine helt siden ungdomsskolen. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp