Hvor mange barn ønsker dere?

ville egentlig ikke ha unger, så denne lille spiren min blir nok den første og den siste :D
Aldri si aldri;) helt til æ va i slutten av tyveåran sku æ ikke ha nån onga æ heller, mn 5 daga etter første kom va æ klar på at han "måtte" ha søsken:) Og d va etter fødselen fra H....m varig nerveskade hos babyen(pga ble dratt ut m makt) og 2-3 timers sying på operasjonsstua pga revna verste grad.. Mn likevel, d e mer fantastisk m onga enn æ nån gang forestilte mæ og ja æ vet d e klisjeaktig å si;)

IKM 10.juni, har gutt fra før født okt-12.

Alltid tenkt at 3 må være fint. Men nå ble vi begge i 30-åra før førstemann kom, og jeg er så utrolig sliten under graviditetene. Tungt å være mamma til en aktiv ettåring når formen er dårlig.. Så jeg tror vi sier oss godt fornøyd med to tette, så slipper vi både større bil og nytt hus:)

Ønsker meg tre, sambo ønsket 2. Så ombestemte han seg til 1. Men nå blir det to. Blir ikke flere...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Dette blir nr 2 og håper på 3. :D

Dette er vår første felles (han har en fra tidligere). Siden vi har kommet over i 30 årene, har vi bare tenk å se hvor mange som dukker opp. Det kommer det som kommer :)

Jeg har lyst på tre.. Så får vi se om mannen er enig! :)

Vi har begge hver vår fra tidligere forhold, venter nå en sammen. Han mener nok det er stopp etter denne, men jeg vil ha en til.. Men tiden får vise :)
Så annen hver helg har vi 3 barn (f.o.m. januar) :D

Vi har to tette 4 og 5 år. Så dette blir vår lille atpåklatt og definitivt den siste. :)

Dette blir nr 3 i rekka og det vil jeg si meg fornøyd med ;)

Sambo har et barn fra før, vi har et barn sammen og dette blir det tredje og siste barnet :)

Den i magen er nr 4 og uten tvil sistemann :) Har aldri hatt noe spesielt antall jeg ahr ønsket men alltid ønsket en stor familie som både jeg og mannen kommer fra selv :)

Back
Topp