Hvor mange barn ønsker dere?

Vi har 1 barn, og ønsker 2 eller 3. Det finner vi vel ut etterhvert :)

Ingen barn fra før. Første gang jeg er gravid. Vi ønsker oss i første omgang 2 barn. Også kanskje en attpåklatt ;)

Jeg har alltid ønsket meg mange barn. Da jeg var liten sa jeg at jeg skulle ha ti barn, men har kuttet litt ned på det nå. 4 eller 5 hadde vært supert!

Har vel alltid sagt eg ønsker meg tre, men no når det tok meg såååå lang tid å bli gravid med fyrstemann skal eg vel vera fornøgd om eg får to. Eg blir 36 rett etter termin.

Jeg har en frå før, så dette er hans første og min 2. Har alltid ønsket meg bare 2 stk, men siden dette blir to "enebarn" så tenker jeg mye på om vi skal gå for nr 3 også. Men det får tiden vise..jeg skal jo tross alt gjennom en fødsel, så får vi se hvordan det går.. ks sist gang.

spiren i magen er nummer 3. Absolutt sistemann. :)

Jeg har alltid ønsket meg to eller tre barn...han var veldig fornøyd med bare ett! Fikk han med på nr2,så der blir det uansett stopp for oss...ikke har jeg fryktelig lyst til å gå igjennom enda et svangerskap etter dette heller (ei heller enda en fødsel:eek:) så 2 blir midt i blinken for oss:)

jeg vil ha 3 (4 hvis jeg teller med engelen min)

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Vi har to, og nå kommer sistemann :) Vi ville egentlig bare ha to, men følte mer og mer på at vi ønsket en til :) Dette blir vår siste ;)

Dette er tredje. Og siste.

Dette blir nr 2. Det er akkurat passe.

Dette blir 2. mann og tror det får holde. Har alltid sagt jeg vil ha 2 max 3

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

2 :)

Back
Topp