Hvor mange barn ønsker dere?

Sandrapusen

Forelsket i forumet
Hvor mange barn har du sett for deg? Dette blir mitt andre, å pluss sambo sin gutt blir det 3 barn. Tror ikke vi skal ha fler. Men på den andre side så er jeg jo 25 år, så det kan jo være at jeg ønsker flere senere.....:)

Samme som Ønskerbaby. Vårt første og tar en om gangen! Men jeg underholder tanken om 3... Har selv mange søsken og har trives veldig med det! :)

trur det holder med 2 :)

3 barn hjemme <3

Blir mitt tredje barn og kjærestens andre, så tror vi sier 4 barn er nok :) selv om han fleiper med at det skal komme flere :P men han har sagt han skal klippe strengen, så vi får se....

Tja, vi har alltid sagt at vi vil ha baksetet fullt, så da blir det en til etter denne da.... Så fremt ikke sambo går i vei og handler en Audi Q7 ;)

Jeg har en tanke på 3, men vet ikke helt om jeg har sambo med meg. Vi er egentlig ikke så gode på å planlegge vi... :)

prøver på nr 3 å det holder....:)

Minst to! Kunne gått få opp til 4 om pengene holder, men da må det være mellomrom mellom dem:) trur det kommer av at jeg har 3 søsken, elste er 15 år eldre enn meg, jeg er attpåklatt:p og vi har alle fire et så fantastisk nerme forholdt og jeg ønsker alle den kjærligheten vi har for hverandre i en stor familie:) men alt dette sier jeg nå, før jeg har kjent på graviditeten utenom litt små uggen å digre brøst, samt jeg har ikke fødet enda:) får gi et nytt svar rett etter fødsel kanskje:p

Dette blir nok tredje og siste :) skulle egentlig vente litt med tredjemann men like greit å gjøre seg ferdig med småbarnstida, blir tre barn på fire år her så har nok å henge fingrene i i mange år framover, kunne sikkert fått flere men de skal jo følges opp også.. så får vi pensjonere oss når vi blir 40,reise på avslappende ferier og sånt :)

jeg er med min første nå og vil ha en til. Vil få de ganske nærme, det er samboer enig i, han har ei datter i fra før, mn han kunne tenkt seg 3 til.. hehe

dette blir min nr 2 :-)å vi er nokk enige om å 3. men vi går se. :-)

Jeg vokste opp som ene barn (traff pappa da jeg var 16) og har alltid ønsket meg 3 barn. Men legene har sakt bare 1 ks til om jeg vil beholde livmorhalskreft etter kset :/ så om jeg ikke har twins i magen nå, blir det bare to på oss <3

Dette blir vår NRK 2, og mest sannsynlig også den siste:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

Hehe.. autocorrect!! Ikke NRK2 men nr 2!

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

Back
Topp