Hvor mange barn ønsker dere?

Vi fikk vår første nå og kan tenke oss en til :-) Når det blir er oppe til diskusjon ;-P
 
Jeg har bare en og ønsker meg veldig en til. Men samboeren har to fra før og ønsker ikke flere. Veldig trist for min del, men man må vel kompromisse litt. Fikk jo min hjerteskatt da.
 
Vi ønska oss 2 og har fått 2, så her er vi ferdige. Såpass ferdige at mannen min skal snippe seg etterhvert..
 


janett85 skrev:
Vi ønska oss 2 og har fått 2, så her er vi ferdige. Såpass ferdige at mannen min skal snippe seg etterhvert..


Her blir det også snipping snart :)
 
Vi har to, ønsker to til og mannen  min sier det at om det bare blir jenter alle 4 så har han lyst til å prøve på en gutt. MEN det kommer nok ikke til å skje at han vil ønske seg et barn til når tia er der. 4 jenter?? behøver ikke si mer:)
 
Ønsker meg i utgangspunktet tre, men samboer har barn fra før, så han går bare med på en til.... sukk.. kanskje med litt overtaling over tid ;)
 


Englevakt skrev:
Jeg har bare en og ønsker meg veldig en til. Men samboeren har to fra før og ønsker ikke flere. Veldig trist for min del, men man må vel kompromisse litt. Fikk jo min hjerteskatt da.

Min samboer har tre fra før, og var jo igrunn fornøyd med det, så traff han meg, og jeg sa klart i fra at jeg ville ha to, så valget var hans. Han gikk med på det. (I utgangspunktet vil jeg ha tre, men dette var mitt kompromiss). Håper du får gjennom ditt ønske om en til ;) 

 
Har min lilleskatt, og kunne tenkt meg søsken til han etterhvert.. ser for meg 3barn, men samboer sier 2barn...tiden vil vise hva som skjer :)
 
Jeg har to som noen andre her og er veldig fornøyd med det. Har mann i nordsjøen
så det blir litt tungt med flere når jeg er alene opp til 3 uker i slengen. Hadde han kommet
hjem hver kveld så kunne jeg godt ha hatt 4 eller 5 tror jeg
 
Back
Topp