Hvor mange bankkontoer har dere?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Vi har hver sin lønnskonto, felles sparekonto, også har jeg fortsatt en bsu konto.

Jeg har 5:

- lønnskonto
- brukskonto (der setter jeg penger som egentlig ikke skal spares, men for oversiktens del)
- sparekonto
- sparekonto til datteren vår
- bufferkonto

Tror mannen har 3, men er ikke sikker. ;)

Hver vår lønnskonto
Sparekonto
BSU
sparekonto til datteren ♡♡

Vi har vel
Hver vår lønnskonto
Hver vår sparekonto
En felleskonto hvor vi som regel betaler regninger, mat osv
En sparekonto til sønnen vår
En sparekonto til datteren vår
En konto i statens pensjonskasse..

En del kontoer.

Jeg har min egen konto og sparekonto. Men igjen av de er i bruk.

Vi bruker:
Felleskonto
Sparekonto
Bryllupskonto(som nå er buffer etter overstått bryllup)

Lønnskonto
Sparekonto
Bsu
En sparekonto til
2 sparekontoer som ungene har.

Jeg har 5 :)

Brukskonto
Sparekonto
Sparekonto til mini
BSU
felleskonto

En lønnskonto hver med bankkort,
En sparekonto hver,
En regningskonto hver,
En felles regningskonto,
En felles bankkort konto,
En felles bufferkonto,
En felles sparekonto til ferier og sånn,
En konto til hver av ungene.

Jeg har en lønns-/brukskonto, en brukskonto som jeg overfører en sum til faste utgifter hver måned, en sparekonto for kortsiktig sparing, også har jeg fortsatt BSU-kontoen min. Synes det er oversiktlig på den måten. Er avhengig av å kunne holde av alt til faste utgifter med det samme jeg får lønn, slik at jeg vet hva jeg har å bruke i løpet av måneden :)

Hmm, jeg har vel brukskonto med visakort i tre forskjellige banker (flyttet en del, opprettet konto i diverse lokalbanker). I ene banken har jeg også sparekonto. Så har vi felles brukskonto i en fjerde bank, mens vi har sparekonto til vesla i en femte. Han har brukskonto i minst tre banker, uten at jeg har helt oversikt over det. Burde seriøst rydde opp i banksituasjonene våre, mye gebyrer for bankkort til sammen... Men har autotrekk til trening, netflix, spotify ol spredt utover i samtlige kontoer :/

Hver vår lønns og sparekonto. Begge barna har hver sin sparekonto.

Hver vår lønnskonto og hver vår sparekonto (men begge overfører bare til hans) :)

Hver vår lønnskonto/brukskonto og hver vår sparekonto. Vesla har en sparekonto som ligger i farens nettbank siden jeg og han ikke har samme bank og vi opprettet konto i lokalbanken (som han bruker) til henne.

Felles brukskonto med kort og felles lønnskonto/regningskonto. Også har vi en felles sparekonto. :) Jeg har også BSU som vi trekker fra lønns/regningskonto hver måned.

Jeg har bruks, 2 sparekontoer, 1 bsu og 1 felleskonto med samboeren som vi har med kort. Samboeren har bruks, firma, 2 sparekontoer og 1 felleskonto med meg.

Egen lønnskonto

Felles brukskonto

Felles regningskonto

Sparekonto

Høyrentekonto

Mastercardkonto

Hver vår "vanlige" konto med kort
Felles regningskonto
Hver vår sparekonto
Konto til lillemann
Konto for sparing til mannens 30-årsdag (som bare jeg vet om)
Lukket pensjonssparing.

Meg:
- lønnskonto
- priv regningskonto (hobby)
- sparekonto
- bsu
- bsu +

Han:
- lønnskonto
- bsu
- bsu +
- sparekonto