Hvor mange babyer sover hele natta nå?

Hvordan gikk natta?

Det ble hylgråt i 2 timer før hun ikke orket mer, å sov til 6 (7 ny tid).. Så er spent på natta nå, om d blir like lang gråteperiode inatt..:/ gruer meg!


Fra BV -appen
 
Det ble hylgråt i 2 timer før hun ikke orket mer, å sov til 6 (7 ny tid).. Så er spent på natta nå, om d blir like lang gråteperiode inatt..:/ gruer meg!


Fra BV -appen
Huff. Håper det gikk bedre med dere i natt. Ikke moro når det er slik.
 
Hvordan går d?


Sent from my iPad using BV Forum

Det går i riktig retning..tror og håper jeg! Første natta var et mareritt, hun hyyyyyyyylgråt i 2timer etter at hun våknet kl01, sov 2timer, våknet å gråt igjen, å sov en halvtime.. Natt til idag var mye bedre, våknet 5, skrek til 6 og sovnet igjen til 7.. Om det var tilfeldig får vi se på inatt.. Om det fortsatt er framskritt eller ikke;p jeg krysser iallefall alt jeg har for at vi alle i hus skal få netter med sammenhengende søvn!:)


Fra BV -appen
 
Her har ho regulert seg selv. Har hatt 2-3 ganger på rad nå der ho våkner blid og fornøyd, så får se om det fortsetter slik :) Men våkner noen ganger og vil ha smokken da. Vi har derimot hatt flere kvelder der ho hylskriker og har tydeligvis mareritt, for det kan ta tid før hun våkner og roer seg ned igjen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det går i riktig retning..tror og håper jeg! Første natta var et mareritt, hun hyyyyyyyylgråt i 2timer etter at hun våknet kl01, sov 2timer, våknet å gråt igjen, å sov en halvtime.. Natt til idag var mye bedre, våknet 5, skrek til 6 og sovnet igjen til 7.. Om det var tilfeldig får vi se på inatt.. Om det fortsatt er framskritt eller ikke;p jeg krysser iallefall alt jeg har for at vi alle i hus skal få netter med sammenhengende søvn!:)


Fra BV -appen


Hvordan har de siste nettene vært?
 
I natt sov lillemor(eller våknet kun for smokken 2 ganger) fra 23 til 7.30 uten mat.. Det er vel rekord:D
 
Snuppa har begynt å sove fra 19 tiden til 6-8 tiden dagen etter. Avbrutt av 1-3 nattamminger, ja hyppig men hs sa sålenge jeg synes det wr greit kan vi fortsette, så da gjør vi det:) ingenting annet roer snuppa
 
Hvordan har de siste nettene vært?

De har vært veldi variable..detcer annenhver natt ned mye gråt og andre hvor hun sover 19-06.. Mn tror mye av gråten kommer av at hun harcdn tann som er halvveis opoe som presser på..;)


Fra BV -appen
 
Har du prøvd Dentinox?

Ikke det nei, mn bruker aftamed istede, funker på samme måte som dentinox bare at d er en gel som det ikke gjør noe at barnet svelger mye av, i motsetning til dentinox..


Fra BV -appen
 
Har ikke sovet en hel natt siden han ble født og nå er han 8 mnd! Ikke sluttet med natt amming da jeg ikke klarer kampen og HS mener han ikke trenger men han mener desidert noe annet! Trør det ikke er noe fasit svar på hva de trenger og kanskje mange barn ikke trenger mer om natten men min sønn hadde skreket til morningen hadde han ikke fått! Så han får til han ikke vill ha mer, så sover vi sammen på dagen ;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Her skal det prøves på ammeslutt fra i natt! Er meget spent!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her skal det prøves på ammeslutt fra i natt! Er meget spent!


Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp