Hvor mange babydyner?

mandagsbarn

Betatt av forumet
Ja, hvor mange babydyner av den minste størrelsen har dere? :-) En til seng og en til vogn?
Er så usikker på hva jeg trenger av dyner og pledd og slikt... 2.gangs til og med ;)

Vi har kjøpt en vogndyne og en til senga :-) er førstegangs, så aner ikke hva som lønner seg og ikke..;-)

Vi har en til vogn og to til seng, en for sommer og en for hele året, pappa var veldig gjenstridig og ønsket seg det (han kan jo bestemme) :P

Har to tynne dundyner og en tykk i str 65*80. Den tykke ble kjøpt sist, men aldri brukt. Kjøpte ei til tynn dundyne denne gangen, så har ei til vogna/bilstolen og ei til senga.

Tenker at den tykke dundyna kanskje blir brukt i vogna på kalde dager.

Vi har 1 liten tykk dyne og en litt tynnere. Tror det er den tynne vi bruker nå. Vi holder det på19 grader på soverommet.

På dagen i stua bruker vi teppe.

I tillegg har vi en fra Emmaljunga dyne som skulle passe til vogna, men husj for en håpløs størrelse den har.

I tillegg har vi høst-sommer-vårpose (easygrow) og en vinterpose (voksi urban)

Har en liten til vogna og en liten til kurven i stua. Pluss en litt større (100×80 tror jeg ? ) i senga hennes,men spørs om det blir mest tepper som blir brukt.. :)

Hehe, ryddet skapet jeg har med dyner (osv osv) forrige dagen og fant ikke mindre enn 3 stk i 65x80 - og fikk ytterligere en av mamma (ny så fikk heldigvis byttet den)! :p
Trenger ikke så mange, så håper kusina mi som akkurat har født trenger 1! ;)
Utover nevnte har jeg en i 80x100 som jeg bruker når babyen blir litt større, og 3 i størrelsen over der igjen!! Må ha arvet dyner - kan ikke skjønne hvor ellers alle dynene kommer fra - haha, kjekt å ha!! :) :p :)

Jeg har kjøpt en sommerdyne og en tykk dundyne til vogna (samt at jeg akkurat har fått vognpose i gave, men den blir nok ikke brukt før til høsten).
Til senga har jeg en en sommerdyne.

Har kjøpt de minste str i dynene så må ha nye til høsten.

Har 2 vogndyner( 1 til vogn og 1 til vugga) og 1 til senga. Regner med vi klarer oss lenge med det:-)

Vi har kjøpt inn en dyne til hver av babyene. Tenker det blir vogndyne, og så teppe i senga. Evnt blir dyna dratt frem og tilbake, orker ikke kjøpe inn fire dyner :P

65x80 i vogna 80x100 i senga og månesenga :) innstilt på sovepose på natt i senga etterhvert for storebror sparka av seg dyna.

65x80 i vogna, 80x100 i senga, ellers kommer vi bare til å bruke tepper i vugga som står i stua. Var det vi hadde til storesøster og kan ikke huske jeg trengte noe mer..

Back
Topp