Hvor mange bæsjebleier?

Hmsbaby

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Vårspirene 2021
Lille jenten er 7 uker og hun har fortsatt bæsjebleier hver gang vi skifter på henne. Hun har omtrent aldri tør bleie og med mindre hun sover så skifter jeg på henne konstant. Flere som også har det slik?
Hun sliter endel med magevondt og jeg lurer på om det har en sammenheng.

Gulper vanligvis ikke noe særlig, men siste døgnet har hun gulpet masse. Jeg har hatt endel spreng så lurer på om melken har kommet for fort og det har blitt litt for mye
 
Her har vi bæsjebleier absolutt hele tiden. Må opp to ganger om natta og skifte bleie.. Han er åtte uker.
 
Her har vi bæsjebleier absolutt hele tiden. Må opp to ganger om natta og skifte bleie.. Han er åtte uker.
Ok, en på barselgruppen min som mente at det ikke var normalt og kunne ha noe med min melkeproduksjon å gjøre...men ser at vi er flere, og helsesøster mente ikke at det var unormalt da vi var på 6 ukerskontroll!
 
Vi har stort sett 1 om dagen, men ofte en Bitteliten «fartsstripe» når vi skifter bleie ellers
 
Ca 1 gang i døgnet, flaskebarn.
 
Ok, en på barselgruppen min som mente at det ikke var normalt og kunne ha noe med min melkeproduksjon å gjøre...men ser at vi er flere, og helsesøster mente ikke at det var unormalt da vi var på 6 ukerskontroll!

Det er nok veldig normalt. [emoji4]
 
Her er han 10 uker og er først nå de siste to ukene bæsjebleiene roa seg. Nå har han ca en til to skikkelige per dag og ellers en del fiser med mer... hehe.
Før var det nesten hver bleie.
 
Jenten min bæsjer ofte også. Som oftest må jeg bytte to ganger på natta også. Storebror var helt lik, og der roet det seg etterhvert [emoji4]
 
Her er han 10 uker og er først nå de siste to ukene bæsjebleiene roa seg. Nå har han ca en til to skikkelige per dag og ellers en del fiser med mer... hehe.
Før var det nesten hver bleie.

Akkurat samme her [emoji4] han blir 10 uker på søndag
 
Her er det også bæsj, og ganske mye også, etter hver gang han har spist. Hadde litt problemer i starten så da fikk han mme, og da var det kun bæsj hver tredje/fjerde dag. Nå i ettertid hvor jeg fullammer er det hele tiden. Han er snart åtte uker.
 
Her er det også svært mange bæsjebleier! Jeg har begynt med intervallamming pga for mye melk nå, og da ser det ut som det har roet seg litt[emoji6]
 
Samme her [emoji4] er 8 uker og må ofte skifte bleie på natt pga det [emoji4]
 
9,5 uker og 0-2 bæsjebleier i døgnet. Fullammer og mini har lagt på seg 300-500gr/uka de siste ukene[emoji28]
 
Ser ut til at både mange og færre bæsjebleier er vanlig. Takk for svar/tilbakemelding ihvertfall:)
 
De sier vel at det er normalt med både 10 om dagen og én i uka? Jeg tenker at så lenge det er et mønster så går det greit, og hør heller på helsesøster enn på de på barselgruppa :)
Min bæsjer ca. 2 ganger om dagen nå. De første 6 ukene skiftet jeg også bæsjebleie om natten, men det har han sluttet med.
 
Back
Topp