Hvor mange av vennene dine har barn?

M

Moderator Kristin

Guest
Er du førstemann, eller har du mange venner med barn?
 
Hos meg har de aller fleste barn, jeg var litt senere ut enn de aller fleste :) Så har arvet masse + har mange gode venner å spørre om råd!
 
Alle mine venner har barn og var ferdig med småbarn for rundt 6 år siden. Så jeg er veldig sent ute. Så sent faktisk at er ikke engang noe å arve da de har solgt det de hadde til sine barn.
 
Er vel det siste paret ut, men mange av de single er uten barn
 
Her er vel vi det første paret av vennene våre. Det er kjekt å være ute først, men samtidig kjipt for vi begge føler vi blir litt utenfor i vennegjengen da vi ikke er like fleksibel på byturer osv lenger...
 
Ingen av vennene våres har barn, men både min og sambo sine søsken (alle er jevn gamle) har barn, så det synes jeg er veldig greit :) dette er vår nr 2, og husker jeg tenkte forrige svangerskap at ved neste svangerskap vil jo helt sikkert noen andre venner ha fått barn men det skjedde aldri, haha
 
Jeg var først ute. Men 4stk har kommet etter. Nå er de ferdig og "pulje 2" er igang:p og jeg da, med min nummer 3, 10 år etter første ;)
 
Av mine næreste venninner er jeg den første ut, men vi har noen vennepar med barn:) Synes det er veldig greit å ha noen å snakke med om det som skjer, og få tips og råd underveis
 
Back
Topp