Hvor mange av vennene dine har barn?

Min bestevenninne har et barn på samme alder som storesøster. Helt perfekt!
Har også flere andre venninner som har barn i samme alder som mine to :)
 
Nesten ingen :( Men har heldigvis en fin barselgruppe hvor jeg har blitt kjent med andre med barn i området :)
 
Ingen egentlig. Men har fått noen nye venner med babyer som er like gamle som Mikkel :)
 
Alle sammen, men jeg var siste som fikk, så noen av de har SToRE unger nå:)
 
Alle. Men nå er man jo kommet litt opp i alder (34 år).
Da jeg gikk med nr 1 var det ingen jeg kjente med barn (17år). Da jeg gikk med nr 2 (19år) hadde jeg og bestevenninna mi terminmed 1 mnd mellom :)
 
Vi er de første i venneflokken, og vi er ikke så unge (28 & 31 år), så vår gjeng har ikke vært så kjappe på babyfronten. Søstera mi har 2 små, så vi henger endel sammen, og jeg har en fin barselsgruppe. Men merker at det er gull verdt å være med her hvor jeg får prate så mye baby jeg vil med dere flotte damer <3
 
En som har vært venninna mi fra før.
Ble kjent med en nabo som var i mamma perm samtidig som meg med min eldste. Vi er i dag kjempe gode venninner.
 
Skal vi se. Av de nærme har en barn og en venter og en har ikke. Ellers har de aller fleste barn;)
 
Ingen av mine venner har barn desverre, og ingen av hans heller, i tillegg har jeg nettopp flyttet fra der jeg vokste opp så er litt ensomt til tider ja :p ihvertfall når mannen i tillegg jobber på sjøen og er vekke halve året :p
 
Back
Topp