Hvor mange av oss

samaha27

Elsker forumet
Hvor mange av oss er flergangs fødende her egentlig?
virker som d er veldig mange førstegangs her (ikke ta d ille opp)
Vi som har vært gjennom før har ett litt mer avslappende forhold til saker og ting virker d som og andre er på grensen til hysteriske her jo for mye..Både mat og drikke..Dette er mitt fjerde barn og i de andre svangerskapene har jeg drikket og spist d jeg har hatt lyst på..Gikk bra d også..Dem er friske og raske likevel..D har jeg tenkt å gjøre denne gangen også..Selv om man er gravid så skal man jo leve som normalt..Ble vist litt lang denne, men måtte bare få luftet dette for min egen del..

hehehe..
kanskje greit å ikke begynne å belære ei som har 3 unger fra før...
hadde ikke jeg turt i hvertfall...

Jeg har to fra før, så dette blir min tredje.. 

Jeg skjønner hva du mener ;) Dette blir min tredje.

Dette er min tredje.......... og siste hvis alt går bra!

min tredje og siste:-) da har vi fem til sammen og det for jammen meg holde:-)

nr 2 men har ei så e nesten min[:)]

nr 2 her og

Nr 2 her også [:D]

nåja, jeg er førstegangsfødende og føler vel egentlig at jeg er en av de som tar det mest med ro her jeg da [8|]

ORIGINAL: smurfhild

jeg er annengangs[:D] Syntes det er litt moro å lese om de som tror de har fått mage i uke 5[;)] Men husker hvordan jeg var når jeg skulle ha storebror

Unngår å spise upasteuriserte oster, rått kjøtt, rakefisk ol. [:)] Spiste spekeskike her om dagen, satser på at det går bra. [:)]

Gullunge: reker kan du spise, der er jo kokt. [;)]

Er reker fy???? 

Jeg har to fra før så dette blir da min tredje. Men det er 10 år siden sist jeg var gravid så jeg føler meg nesten som en førstegangsfødende[:D] Har jo glemt så mye fra sist gang. Føler også at jeg er mye mer "hysterisk" denne gangen, men det har mer med at siden jeg har mistet to ganger på kort tid så er jeg livredd for å miste enda en gang. Så nå holder jeg meg unna alt som skal være "farlig" og tar livet med ro og satser på at det går bra denne gangen[:D]

Har nurk nr 3 i magen.Jeg syns at de som lurer kan få lov til å spørre om akkurat det de vil på ett sånn forum som dette,det er jo det det er til...
Jeg selv lurer på masse jeg selv om det er tredje gang,man glemmer liksom fra gang til gang[;)]

Jeg har to barn fra før,men har kun født 1 gang...Første ble tatt med ks.
Men har fremdeles ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid,for jeg er jo ikke kvalm. I min verden er jeg kvalm når jeg er gravid. Så vil se at hjerte banker fint før jeg begynner å shoppe....[:)]

Back
Topp