Hvor mange av oss har opplevd blødninger dette svangerskapet?

Har du opplevd spotting/ blødning dette svangerskapet?

• Ja

Votes: 41 55,4%
  • Nei

Votes: 33 44,6%

• Antall som har svart
    74

Heldigst

Elsker forumet
Septemberlykke 2021
Februarbarna 2023
Oppretter denne litt av nysgjerrighet, og litt fordi jeg ser mange som spør og er bekymret over blødninger. Hvordan er statistikken her inne?

Hatt litt brunt i utfloden en gang i går og en gang i dag. Er 10+0 i dag. Skal på ultralyd i morgen og sjekke. Frykter selvfølgelig MA :-/

Brunlig spoting uke 7-8 , iritert og sår livmorshals mest sansinlig bivirkning på progesteron støtte.

Jeg hadde rosa og brun utflod/spotting fra 4 dager før IKM og litt fram og tilbake tom uke 6. Var på UL da, og fant ikke ut hvor det kom fra. liten pause, så igjen uke 7 + 8. Ikke vært noe siste 3-4 dagene. Var på UL i dag, og alt så fint ut. En liten dansende baby på 2,6 cm:Heartred 9+3 i dag.

Og jeg som trykket nei.. Uff. Alt har gått veldig greit gjennom dette svangerskapet, så var jeg på toalettet i dag og da ser jeg blod.. Det er riktig nok gammelt blod, men jeg ble litt paff og synes at det kommer til å ta alt for lang tid frem til torsdag neste uke :arghh:

Ingen blødning i dette svangerskapet, men blødde litt med de to første..!

Jeg blødde en god slump mørk rødt blod i uke 5. Men det stoppet opp kjapt og ingenting på noen dager. Så kom det litt brun utflod under 1 dag. Ingenting etterpå og alt fint på tidlig UL.

Lykke til allesammen! :smiley-bounce016

Jeg var på ultralyd i dag og alt var fint med babyen!! Så brunt utflod var ikke MA hos meg heldigvis:-)

Eg begynte å spotte brunt blod som etterkvart tok seg opp til blødning, som ein kraftig mens. Mista i SA rundt uke 6.

Jeg har hatt farget utflod siden 1,5 uke før positiv test. Ikke hver dag, men inn i mellom. Har vært på 2 TUL, og alt ser bra ut. Opplevde ikke dette forje svangerskap, så blir bekymret hver gang jeg ser noe på papiret.

Jeg har hatt farget utflod siden 1,5 uke før positiv test. Ikke hver dag, men inn i mellom. Har vært på 2 TUL, og alt ser bra ut. Opplevde ikke dette forje svangerskap, så blir bekymret hver gang jeg ser noe på papiret.

Hvor langt på vei er du? Har hatt blødning i uke 8 og nå i uke 10. Blir så bekymra, både brunt blod og friskt blod. Kommer litt i slengen, for det meste på papiret. UL i dag viste likevel en frisk bønne med fin str. Er det mulig at det kan gå helt fint til tross for blod?

Hvor langt på vei er du? Har hatt blødning i uke 8 og nå i uke 10. Blir så bekymra, både brunt blod og friskt blod. Kommer litt i slengen, for det meste på papiret. UL i dag viste likevel en frisk bønne med fin str. Er det mulig at det kan gå helt fint til tross for blod?
Det er veldig mulig :Heartred
Jeg blødde litt bortimot hver dag i en måned fra rundt 4-5 uker, friskt blod. Nå har jeg ikke blødd på en måned, og har hatt ultralyd der alt er i skjønneste orden:love7 har også snakket med flere venninner som har opplevd lignende episoder, og i følge spørreundersøkelsestråden gjelder det visst ganske mange her inne. Jeg var fullstendig nedbrutt de første gangene det kom blod, har mistet før og var livredd for at det skjedde igjen, men er 12 uker i dag og begynner å føle meg mye tryggere. :)

10 uker her og. Gynekologen sa at noen bare blør i svangerskapet uten at man vet helt hvorfor. Hvis det blir en større blødning med smerter, da er det grunn til bekymring, men småblødning eller farget utflod skulle jeg ikke bekymre meg over.
Krysser alt for at det går helt fint med oss :Heartred

Blødde litt rett etter jeg var 4 uker på vei. Og når jeg var rundt uke 6-7. Noen par dager med lys rosa blod i utfloden.

Hadde litt lys rosa på dopapiret 8+0 og 8+1, men ikke noe mer siden da, 9+2 idag. Sjekket papiret hver eneste dotur siden positivt test :pompus:

Opplevd rosa utflod i uke 5+5 og blod + utflod uke 8+5. Men har kun vært på papiret.

I første svangerskap hadde jeg brun utflod (gammelt blod) ved uke 4 og 8. Pga det fant jeg ikke ut av graviditeten før i uke 8. Trodde mensen var kommet i uke 4, men da jeg kom til uke 8 og det samme skjedde igjen uten at det ble en ordentlig blødning, så tok jeg en test. Hadde lite blødning ved mensen på den tiden, derfor reagerte jeg ikke første gang at det kun var gammelt blod som kom.

Hadde èn dag med friskt blod i uke 5. Som vanlig mensblødning for meg. Startet tidlig morgen og stoppet på kvelden. Er i uke 13 nå og ikke hatt noe mer etter den ene dagen.

Back
Topp