Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt farget utflod siden 1,5 uke før positiv test. Ikke hver dag, men inn i mellom. Har vært på 2 TUL, og alt ser bra ut. Opplevde ikke dette forje svangerskap, så blir bekymret hver gang jeg ser noe på papiret.
Det er veldig muligHvor langt på vei er du? Har hatt blødning i uke 8 og nå i uke 10. Blir så bekymra, både brunt blod og friskt blod. Kommer litt i slengen, for det meste på papiret. UL i dag viste likevel en frisk bønne med fin str. Er det mulig at det kan gå helt fint til tross for blod?
10 uker her og. Gynekologen sa at noen bare blør i svangerskapet uten at man vet helt hvorfor. Hvis det blir en større blødning med smerter, da er det grunn til bekymring, men småblødning eller farget utflod skulle jeg ikke bekymre meg over.Hvor langt på vei er du? Har hatt blødning i uke 8 og nå i uke 10. Blir så bekymra, både brunt blod og friskt blod. Kommer litt i slengen, for det meste på papiret. UL i dag viste likevel en frisk bønne med fin str. Er det mulig at det kan gå helt fint til tross for blod?