Hvor mange av oss er sykemeldt?

Blue_

Gift med forumet
Og ev. hvorfor [emoji4]

Har vært 40% sykemeldt helt fra uke 3-4 pga utmattelse.
Er nå 100% sykemeldt noen uker (uke 10-12) pga kvalme og svimmelhet (lavt blodtrykk).
Håper å komme tilbake i delvis jobb snart. Sist svangerskap var jeg i 80% jobb fra 4.-7. mnd, håper det blir noe slik nå også.

Sm 50% forrige måned og 100 % denne månedn. Pga betennelse i skuldra som eg har hatt sia i sommer. Får ikke spise meir enn 3 paracet om dagen og sia eg jobbe som butikk sjef på nille så e d mye jobbings over skulder nivå:shifty: merke ikke så mye bedrings mn godt læll å være sm sia energien min e på minus sia:shifty:

Jeg er sykemeldt 40% etter å ha hatt 6 uker hvor jeg har vørt borte fra jobben 1-2 dager i uka. Skal ha ny vurdering på første kontroll om 2 uker.

100%sykemeldt pga ekstrem kvalme og blodtrykksfall [emoji40][emoji40]

Ble 100% sm i går pga ryggen og bekkenet. Begynner på behandling neste uke så håper det blir bedre og æ kommer mæi i jobb igjen snart

Vært 100% nå i nesten 7 uker, fra imorgen er jeg 80% også om 1,5 uke 60%.
Er pga kvalme og oppkast.
Men nå begynner jeg å bli bedre, så prøver å trappe opp :)

Jeg har vært sykemeldt siden oktober av helt andre grunner enn graviditeten. Er nå sakte på vei tilbake på jobb og er 80% sykemeldt ut uka.
Ny sykemelding fra neste uke og lurer på om jeg skal prøve meg på 50% eller 60%
Kjenner jo at jeg blir mer sliten når jeg i tillegg er gravid.
Men vil også jobbe så mye jeg kan.

Var hos fysioterapeuten som behandlet bekkenet mitt sist svangerskap i dag og beskjeden er 50 % sykemeldt til fødsel, men at jeg måtte være forberedt på 100 % hvis jeg ble verre...

100% pga kvalme og svimmelhet. Håper det gir seg snart og at jeg kan begynne å jobbe igjen [emoji4]

100% de siste 6 ukene. Har denne og forrige uke jobbet 30%. Skal til lege denne uken og tenker å øke % påjobb ligg. Kvalmen og oppkast er bedre. Men har intens hodepine

100% over på svangerskapspenger. Mye hodepine og kynnere, som ikke er ideelt. Må ta det med ro.

Jeg jobber som lærer og har vært 100% sykemeldt forrige uke, og denne. Har hatt blødninger og vært plaget av kvalme. Synes det er vanskelig å ha undervisning når jeg er så dårlig hele tiden og kaster opp flere ganger om dagen:(

50% sykemeldt ut mars på grunn av kvalme. Håper å være tilbake i 100% jobb så fort kvalmen gir seg.

100% sykemeldt en uke, pga låsning i bekken [emoji17] Men heldigvis noe som kan fikses [emoji4]

Back
Topp