hvor mange av dere???

emk23

Forelsket i forumet
hei jeg bare lurer på hvor mange av dere som har fått vite kjønnet på på ul??? er veldig nyskjerrig,selv om det egentlig ikke spiller noen rolle(har jo en av hver fra før) [:D]  takker for svar.

[:)]jeg fikk vite at det blir gutt på ul i uke 19

vi fikk vite at vi venter gutt på ul [:D]

oki hehe fikk 3svar og alle skal ha gutter.... er det gutteår i år tro?[:)]

Vi fikk ikke vite det på den ordinære ultralyden, men på onsdag hadde vi 3D ultralyd, og da fikk vi tydelig se at det er ei jente der inne[:D]

vi fikk vite at vi får en gutt [:D]

Har sagt det hele tiden, At I år er det nok et gutteår, Nesten alle vi vet om som har fått her har fått en gutt.
Vi fikk også vite at det mest sannsynligvis er en gutt der..... [:D]

Vi fikk ikke vite det. Jordmor/legedama syntes ikke det var noe å prioritere. Lurte litt på om vi skulle ta en ekstra UL, og det er ikke før i uke 32-34. men da er det jo liksom ikke så lenge til den kommer ut, når en har gått i så mange uker uten å vite. Kanskje vi venter i spenning til babyen kommer i juli....

jeg fikk vite det var jente når jeg var på ul i uke 17+3

venter jente her sies det [:)] men man er vel aldri sikker..

de  har aldri greid å se kjønnet på alle mine ul i begge sv.skap. Så  de har pirret min nysgjerrighet...

vi fikk vite det på ul[:)]

Det blir en gutt her også :) fikk bekreftet det 3ganger (og en gang ble det sagt det var jente, men det var altså en gutt.. termin7.apr

vi fikk bekrefta mistanken.det blir nok en gutt!![:D]

jeg fikk vite det på rutine kontrollen i uke 19.... Men jeg tørr jo ikke å stole helt på det da, siden jeg bare har vært på den ene... Så venter egentlig spent og ser [:D]

vi fikk vite det blir en gutt på ultralyd uke 19:-) har ei datter fra før så dette blir spennende:-)

19 uker og 4 dager på vei, fikk vi vite at vi ventet en jente[:D]

*Venter på Adelin. 8 dager over tiden*

Vi ville ikke vite det, syns det er spennende å ikke vite[:)]. Tror det er jente men det får vi se i juni.......

Back
Topp