Hvor mange av dere...

Jannicke83

Forelsket i forumet
er sykemeldt nå??
Synes det begynner å bli tungt å jobbe 100% i en butikk hvor jeg stresser og springer hele dagen nå, og føler at det ikke er så mange andre som jobber fullt lenger?!? Eller tar jeg feil? Har litt lyst å tenke på å trappe litt ned snart...null energi igjen når jeg kommer hjem til 4-åringen min hjemme :-/

emoticon 
Jeg er 100% sykemeldt no. Vart det i midten av mars,jobbet i barnehage. Tungt arbeid,hyppige kynnere og bekkenløsning gjorde at jeg måtte slenge inn handkleet.

Tungt på slutten no ja....

jeg er også 100% sykemeldt, jobbet i barnehage.

Men klarte ikke mer pga det begynte å bli tungt, jeg ble fort sliten, ryggen verket og kroppen rett og slett orket ikke mer...

Jeg jobber fullt ennå, har kun 4 dager igjen etter påske :) men nå har jeg kontorjobb da, og kan styre tempoet litt mer selv :)

Jeg er på jobb fullt enda, og jobber i barnehage. Ingen plager heldigvis, så gruer meg nesten til å gå ut i permisjon hvis formen er som nå, da blir jeg rastløs. :) Men regner jo med kroppen og trenger de ukene i ro, så den sier vel i fra etterhvert at den trenger hvile, da blir det kanskje lettere å finne seg i det.

Har vært sykemeldt siden september. Jobber som vernepleier i bofellesskap.

Har vært 100% sykemeldt i 3 uker nå pga høyt blodtrykk og bekkenløsning. Skal innrømme det er godt å ha litt mer energi til 2 åringen i huset <3>

jeg er :/ 

jobber som servitør, er student og har en toåring så måtte kutte ut noe ;p 

Jeg er også 100% sykemeldt. Jobb i barnehage, bekkenløsning og høyt blodtrykk var en dårlig blanding. Men synes igrunn det er godt å få slappet av litt, selv om jeg gruet meg veldig til å gå hjemme i starten.

jeg går på svangerskaps penger jeg , i 100%. grunnet høyt BT, men  reduserte stillingen min allerede i slutten av Januar da jeg har en  fysisk tung  jobb (jobber med fys. funk hemmede).. 

Back
Topp