Hvor mange av dere spotter selvom dere er gravide?

Håper det er uskyldig. Det kan det være
Ja i dag var det ingenting! :) heldigvis.. får håpe det bare var forbigående. Legen kjente på livmora på legevakta og sa at den hadde ikke trekke seg sammen eller fylt seg, så det var liten sansynlighet for at det var noe alvorlig sa han.. så nå skal jeg bare ta det med ro :)
 
Jeg spotter! Blødde med nr 1 fru uke 5 til 5 mnd!!!
Har målt hcg, så endelig svar på om alt er greit får jeg til uken vist nok....
Drit med spotting altså, håpet og slippe unna, klarer ikke helt falle til ro med sv.skapet pga dette... Men men... Går helst bra!
 
Har spotta nå i 1 uke. Er 6+1 i dag. Kjenner panikken så må vell bestille legetime.
 
Kom deg til legen og målhcg ja, deilig å få det "ut av verden" ...
Lykke til, krysser fingre :confused:
 
Lykkeønskninger sendes deres vei. Håper jeg veier opp mistestatistikken alene for denne gruppa!!
 
Spotter for 4 gang. Begynte nå plutselig. Ingen smerter.
Kjenner jeg ikke ble så skremt denne gangen. Bare oppgitt og irritert.
Hvorfor skal det være så forbanna vanskelig dette med graviditet....
 
Håpløst irriterende.

Mitt første svangerskap. Ca seks uker, manne bortreist. Jeg ser blod. Henter ham på flyplassen på kvelden. Han ser på meg. Hva er det, sier han. Blod.

Det stopper. Det går noen dager, det er slutten av desember, jeg er 6+4, jeg spotter igjen. Jeg ringer legen neste morgen . Får komme inn
Møtes av en lege som sier, "men om du blør, hvorfor tror du at du er gravid da? Er ikke ditt problem at du ikke blir gravid?" jeg fikk likevel ul, det ble neste dag. Fredag før juleferien.

Ul viser et bankende hjerte. Lettelsen er enorm. Den lever.

Vi drar på juleferie, til mine foreldre som gleder seg til å bli besteforeldre foe første gang. Under pakkeåpningen julaften må jeg på do. Jeg tørker rødt.

I august fødte jeg likevel min sønn. Det gikk bra.
 
I går kveld etter samleie kom det friskt blod, var mer enn litt på papiret.. Var vanskelig å sove i natt..

Har ikke hatt noe smerter, og det har ikke kommet noe mer blod enn rett etter samleie, kom ut en del sammen med sæden.

Håper det bare er en kapillæråre i slimhinnene som har røket, men er bekymret! Er 6+2
 
Det er skjøre slimhinner nå, og lett å blø litt i forbindelse med sex, så lenge det ikke kommer mer er det ikke farlig, tenker jeg
 
Det er skjøre slimhinner nå, og lett å blø litt i forbindelse med sex, så lenge det ikke kommer mer er det ikke farlig, tenker jeg

Håper på det! Ringte uansett til legen, mistenker også urinveisinfeksjon, selv om jeg ikke har hatt noen symptomer siden fredag. Greit å få sjekka hos legen, så jeg slipper å bekymre meg.
 
En urinprøve til legen er ikke dumt da, også kan det være greit med en prat
 
Hadde heldigvis ikke urinveisinfeksjon. Legen var ikke så veldig bekymret for blødningen så lenge det ikke kommer mer, men tok likevel hcg. Skal tilbake og ta hcg 2 på fredag.
 
Godt at det ikke var uvi, og blødning trolig ikke farlig.
 
Back
Topp