Hvor mange av dere spotter selvom dere er gravide?

En tråd i 'Januar 2016' startet av Solsikke2016, 7 Mai 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Solsikke2016 Glad i forumet

3 antydning til blod hos meg. Ingen magesmerter,bare milde mens murringer. Blir stressa av dette.

2. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Jeg har spottet ved alle mine tre svangerskap før dette

1. svangerskap: spotting uke 6-7-8, ul 7+0 viste levende foster, men altså frisk rødt blod også etter dette. Ble til en fin gutt født i 2008

2. svangerskap: spotting og småblødning uke 15. Ul viste et levende foster som hadde det bare bra. Ble til ei jente født 2011

3. svangerskap: spotting 5+0 som ble mer 5+1 og deretter med mye smerter og masse blod i SA 5+2

Jeg FORVENTER derved liksom å blø dette svangerskapet også, men er glad for hver dag som går uten. Erfaringen min tilsier jo at litt blod er greit, masse er ikke. Og særlig da ikke stadig økende sammen med sterke smerter.

• Enig Enig x 1
  3. Mrs.JaxTeller Elsker forumet Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Har spotta idag å nå blør jeg :/ ikke smerter men murringer og er mildt sagt SKITnervøs akkurat nå :/

4. Solsikke2016 Glad i forumet

Møkka kropper. Har ikke kommet mer her, og bet det kan være Lutinus som gjør ugang. Kan også være ett blodkar som sprekker. Men noe skikkelig dritt likevel. Tar ny hcg imrg.

5. Solsikke2016 Glad i forumet

Blør veldig?

6. snart3barnsmor16 Gift med forumet

Mistet 2 ganger før første mann kom, blødd i begge svangerskspene me gutta.

7. Oioioi! Forumet er livet Oktoberskatter 2014 Desemberglede 2015

Blødde litt i begynnelsen med minien, rundt uke 5-7.

8. katrinev Glad i forumet

jeg hadde noe på papiret før idag... men ikke sett noe siden.. og jeg som er super paranoid og pessimist ser jo mørkt på dette. men håper jeg får svar på hcg prøvene imorra. skal ta ny til morran imorra...
    jeg har blødd i begge svangerskapene mine tidligere. i forste i uke 6 og 11, bare littegrann.
    med nr 2 styrtblødde jeg MASSE! det så ut som noen hadde slaktet et dyr i hele leiligheta mi for det kom så det spruta, men på ul var en sprell levende unge og han er idag snart 4 år, legene sin forklaring er vel muligh at jeg mistet en tvilling, men ikke noe er bevist... så disse blødningene kan være så mangt...
    spent på morgendagen....

9. katrinev Glad i forumet

hvordan går det med deg? blør du enda?

10. Pikenmedsvovelstikker Flørter med forumet

Huffamei.. hvordan går det med deg :/ ? Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig! <3 stor klem og masse gode tanker herfra <3

11. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Krysser fingrene for alle som har sett blod

• Liker Liker x 1
  12. Solsikke2016 Glad i forumet

Ikke sett noe mer! :)

• Liker Liker x 3
  13. Mrs.JaxTeller Elsker forumet Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Bittelitt blod (mindre enn Igår, var lite da og) og ikke murringer mer . Krysser fingrene !

• Liker Liker x 5
    • Optimistisk Optimistisk x 1
  14. Lillesooolstråle Forelsket i forumet

Jeg hadde litt rosa utflod i to dager. Ventet bare på smertene og ferskt blod. Vanskelig å kjenne om det er vokse smerter/gravidubehag eller SA. Men husker egentlig fra sist SA at det er to forskjellige smerter. Har ikke hatt mere rosa utflod nå på noen dager. Men litt ubehag der "nede", så tror fraktisk det kan være en sopp infeksjon.

Last edited: 8 Mai 2015
  15. Happy_90 Elsker forumet Desemberglede 2015

Håper det roer seg, er så fælt å gå å lure :-(

• Hjertelig Hjertelig x 1
  16. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Vurdert å høre med legen, ang sopp?

Mener gravide skal kures da, canesten kan bruke stikkpiller men ikke den pinnen til å sette den inn med. Men hør med lege eller apotek før du gjør det.

• Liker Liker x 1
  17. Lillesooolstråle Forelsket i forumet

Har tatt Canesten stikkpillen (uten pinnen) og krem for 2 dager siden :) Allerede mye bedre og ingen rosa utflod :) Min storesøter jobber på Apotek. Det er VELDIG greit :)

18. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Det et det nok, ja

19. Siljapewsh Flørter med forumet

Håper ikke jeg begynner å blø.

20. katrinev Glad i forumet

Var litt blod idag å. Og hcg prøve nr 2 er tatt og jeg venter bare på at klokka skal gå.

• Uenig Uenig x 1

Del denne siden