Hvor mange av dere drikker kaffe?

Jeg drikker ikke noe med koffein denne gangen :) Har opplevd to MA i uke 9, så tør ikke risikere noe som helst. Nyere forskning peker mot sammenheng mellom koffein og SA - så jeg tar ingen sjanser pga min forhistorie

Åå? det har ikkje eg hørt. Slutter på sekundet med all kaffi.
Hadde redusert til 1 kopp om morgenen og 1 kopp til lunsj. Men nå blir det brastopp Tar ingen sjanser!
 
Jeg drikker ikke noe med koffein denne gangen :) Har opplevd to MA i uke 9, så tør ikke risikere noe som helst. Nyere forskning peker mot sammenheng mellom koffein og SA - så jeg tar ingen sjanser pga min forhistorie
Åå? det har ikkje eg hørt. Slutter på sekundet med all kaffi.
Hadde redusert til 1 kopp om morgenen og 1 kopp til lunsj. Men nå blir det brastopp Tar ingen sjanser!
Forskning som denne artikkelen peker på, du tenker Bellmam? Kjenner at den gjør meg skeptisk. Jeg drikker ikke kaffe pga det. (Jeg tar ingen sjanser, men andre velger helt selv om de vil drikke eller ikke:happy:)
https://www.dagbladet.no/mat/forskning-unnga-all-kaffe/72775622
 
Har kuttet helt ut ting med koffein i. Elsker iskaffe og energidrikk, men har valgt å holde meg helt unna da jeg har lest at nyere forskning anbefaler null koffein.
 
Jeg har også bestemt meg for og ikke drikke kaffe :) .... og det går egentlig overraskende bra :) Men jeg drikker litt pepsi Max hver dag! Det var jo mer «greit», slik jeg forstod det.
 
Forskning som denne artikkelen peker på, du tenker Bellmam? Kjenner at den gjør meg skeptisk. Jeg drikker ikke kaffe pga det. (Jeg tar ingen sjanser, men andre velger helt selv om de vil drikke eller ikke:happy:)
https://www.dagbladet.no/mat/forskning-unnga-all-kaffe/72775622

Ja, bl.a. på grunn av denne. Og andre artikler jeg har lest i utenlandske medisintidsskrifter. Jeg er nok veldig nervøs denne gangen, men tar som sagt ingen sjanser :) Antageligvis går det nok greit for de aller fleste med litt koffein, men jeg tør ikke :)
 
Alltid drukket mye kaffe, mistet ikke lysten hverken under graviditeten eller etter fødsel.

drikker nok 5 kopper om dagen, noe som muligens er noe mer enn før jeg fikk barn
 
Holder meg til en kopp om morgenen foreløpig... Må trappes ned slik at jeg ikke får vondt i hode :banghead: kan ikke ta Ibux heller ... så det fungerer ikke med skallebank når man skal på jobb og fungere i hverdagen :bag:
 
Back
Topp