hvor mange av dere bruker up&go?

Kvadespile

Forelsket i forumet
vi gikk over til det for lenge siden, for bleia ble festet såpass skjevt der han vrei seg i alle retninger, at den ikke hadde noe for seg :-P

bruker begge deler[:D]

Up&Go om natta faktisk... [8D] Den er så dårlig til å holde på basjen, syns jeg... den blir skvist så langt opp bak at vi har hatt flere uhell.. På dagtid er det Coop sine.

ORIGINAL: NMT

bruker begge deler[:D]

okay, jeg tenkte ikke på å ha det som et valg også :-D hehe..

ORIGINAL: Grete71

Up&Go om natta faktisk... [8D] Den er så dårlig til å holde på basjen, syns jeg... den blir skvist så langt opp bak at vi har hatt flere uhell.. På dagtid er det Coop sine.

her er det omvent up&go på dagen og andre om natten.

Både og, men aldri up&go på natten her.. han tissa uttafor på sida en gang på dagtid, orker ikke ta sjansen på at det samme skjer om natta[:D]

bruker easy up og active fit[:)]

Både og, men aldri up&go på natten her.. han tissa uttafor på sida en gang på dagtid, orker ikke ta sjansen på at det samme skjer om natta

Vi har nettopp begynt å prøve oss litt på up&go, men syns egentlig det er greiere med teip

Her er d klin umulig å få på de med tape.. Han en kjempe makk.. Så enklest med up&go.. Har ikke hat noe uhell med de..

Bare tape.

Jatakk begge deler :-) Tips til de som har hatt uhell, bruker du feks nr 4 i comfort fir bør en ha nr 5 i up&go :-) Da slipper dere uhell :-) Up&go er litt mindre i str en comfort fit ;-)

Back
Topp