Hvor mange av dere ble gravid etter 1 mnd.

C

Creazymamma212121

Guest
Hei hvor mange av dere ble gravid etter 1 mnd? . Hva var symptomene med tanken på 1 uke etter eggløsning

Etter en måned, mener du om det tok lenger tid enn en måned å bli gravid, eller om vi ble gravid innen en måned? :) Sorry om dette var et veldig dumt spørsmål av meg :laughing021❤️

Etter en måned, mener du om det tok lenger tid enn en måned å bli gravid, eller om vi ble gravid innen en måned? :) Sorry om dette var et veldig dumt spørsmål av meg :laughing021❤️
Neida, skjønne forvirring . Jeg mente om det er noen som ble gravid etter 1 gang dere har prøvd å bli gravid .
Jeg har hatt samleie med partneren min og det visste seg at jeg var før eggløsning vi gjorde det 3 gang rundt el dato .
Merket smerte i eggstokken dagen etter og har fått litt utflod med blod for 2 dager siden nå er det gått ca 6 dager og jeg har noe rar utflod igjen.
Testet med en veldig svak positiv, streken forsvant etter kort tid.
11 dager til mensen

Har også en liten dråpe utflod i trusa, lysebrun tjukk i konsistens

• Ble gravid 1 pp med barn nr 1
• Barn nr 2 hadde vi sex 1 gang på 3 uker eller noe ble gravid
• Barn nr 3 ble jeg også gravid 1 pp
• Barn nr 4 også pp 1 (men mistet i MA)
• nå gravid med barn nr 5 (ble da gravid 5-6 mnd etter MA) :)

• Ble gravid 1 pp med barn nr 1
• Barn nr 2 hadde vi sex 1 gang på 3 uker eller noe ble gravid
• Barn nr 3 ble jeg også gravid 1 pp
• Barn nr 4 også pp 1 (men mistet i MA)
• nå gravid med barn nr 5 (ble da gravid 5-6 mnd etter MA) :)
Oiii da kan det være stor sjanse for meg også !høres spennende ut ❤️
Er 21 år gammel, røyker ikke, drikker sjeldent . Har lav stoffskifte men den har vært stabil i mange år

Neida, skjønne forvirring . Jeg mente om det er noen som ble gravid etter 1 gang dere har prøvd å bli gravid .
Jeg har hatt samleie med partneren min og det visste seg at jeg var før eggløsning vi gjorde det 3 gang rundt el dato .
Merket smerte i eggstokken dagen etter og har fått litt utflod med blod for 2 dager siden nå er det gått ca 6 dager og jeg har noe rar utflod igjen.
11 dager til mensen
Jeg ble gravid på første forsøk. Første symptomer var murringer i livmor og korsrygg og mer trøtt. Fikk første strek (svak) 9dpo.

11 dager til mensen
Skjønner! Første gang ble jeg gravid første forsøk etter p pille slutt og fødte en datter. Noen måneder etter fødsel prøvde vi på ny og ble gravid på første forsøk igjen, men endte dessverre i kjemisk. Men ja jeg ble jo gravid første forsøk begge de gangene ❤️ Første symptomene fikk jeg rundt 5 dpo, mye mensensmerter og litt kvalme.

Skjønner! Første gang ble jeg gravid første forsøk etter p pille slutt og fødte en datter. Noen måneder etter fødsel prøvde vi på ny og ble gravid på første forsøk igjen, men endte dessverre i kjemisk. Men ja jeg ble jo gravid første forsøk begge de gangene ❤️ Første symptomene fikk jeg rundt 5 dpo, mye mensensmerter og litt kvalme.
Så spennende ! Hva synes du om sympt mine

Begynte å merke symptomer ca 5dpo. Murringer tok seg opp jo nærmere IKM jeg kom. Jeg følte at noe var annerledes. Har vanligvis ikke pms mellom EL og mensen så merket at ting var annerledes. Ellers er jo mange av symptomer like mange får pga pms.
har aldri fått sånne tegn før menstruasjon
Jeg føler meg litt annerledes og den graviditetstesten jeg tok lar meg ikke være .
Har så lyst å bli gravid men vil ikke innbilde meg det heller

Så spennende ! Hva synes du om sympt mine
Jeg vet ikke helt hvorfor du hadde blod de dagene, men eggstokksmerter etter eggløsning er veldig vanlig og er ikke graviditetssymptom ❤️ Du sier du har noe rar utflod, hva mener du da? Jeg glemte å si det, men begge gangene jeg ble gravid hadde jeg masse hvit utflod som startet på dag 7 :)

Jeg vet ikke helt hvorfor du hadde blod de dagene, men eggstokksmerter etter eggløsning er veldig vanlig og er ikke graviditetssymptom ❤️ Du sier du har noe rar utflod, hva mener du da? Jeg glemte å si det, men begge gangene jeg ble gravid hadde jeg masse hvit utflod som startet på dag 7 :)
Sånn brun utflod den hadde jeg 4 dager etter el og nå er det 6 dag og fikk det på nytt det bare sånne dråper

Sånn brun utflod den hadde jeg 4 dager etter el og nå er det 6 dag og fikk det på nytt det bare sånne dråper
Hmm rart, har du hatt det før? Har hørt om ei som blødde litt etter eggløsning, hun hadde visst polypper i livmor, har du blødd sånn de andre syklusene dine, eller er dette først gang det har kommet blod etter eggløsning? ❤️

Hmm rart, har du hatt det før? Har hørt om ei som blødde litt etter eggløsning, hun hadde visst polypper i livmor, har du blødd sånn de andre syklusene dine, eller er dette først gang det har kommet blod etter eggløsning? ❤️
Første gang, har vært hos gyn mange gang i 2023 bare til kontroller uten tegn til noe sykdom .
Dette er første gang jeg har slike symptomer.
Har lest av mange damer får litt brun utflod og positiv graviditetstest 8 etter el .
Jeg har mye murring i magen det er ikke smerter i eggstokkene lenger egentlig, jeg har hatt bare litt smerter i eggstokkene men kanskje dette kan også kalles for murring

Første gang, har vært hos gyn mange gang i 2023 bare til kontroller uten tegn til noe sykdom .
Dette er første gang jeg har slike symptomer.
Har lest av mange damer får litt brun utflod og positiv graviditetstest 8 etter el .
Jeg har mye murring i magen det er ikke smerter i eggstokkene lenger egentlig, jeg har hatt bare litt smerter i eggstokkene men kanskje dette kan også kalles for murring
Okei❤️ Det blir spennende å se om det er graviditetssymptomer da!

Nr. 1: prøvde ikke aktivt
Nr. 2*: 2PP etter uttak av spiral - EXU
Nr. 2: 1PP etter EXU
Nr. 3: 1PP etter uttak av spiral
Nr. 4*: 2PP etter uttak av spiral - MA/BO
Nr. 4*: 1PP etter MA/BO - MA/BO
Nr. 4: 2PP etter MA/BO

*mistet e.l.

Har tre barn som ble til på 1 pp og ble gravid etter 3 pp i fjor etter å tatt ut spiral . Mista i MA i sisten på april , ble gravid tidlig juni igjen , mista i september , ble kjenisk i oktober og desember også hatt et par tre til i år .

Back
Topp