Hvor mange amminger om natten?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Lille her våknet annenhver time i natt. Ene gangen fikk han mat 01 og 02... Tunge, tunge netter. Føler omtrent at jeg ikke sover. På dagen kan sover han som en pus i 3-4 timer, men på nettene er det kun mat som gjelder.. Håper det vil gå seg til ganske straks :p

Jeg har også hatt sånne uker! Jeg ble så sliten av alle forslagene og tipsene fra alle rundt meg at jeg, en natt mens jeg ammet, sendte Mail til ammehjelpen! Fikk et langt og flott svar tilbake hvor hun anbefalte meg om å ikle se på klokken om natten, men å amme hver gang barnet våknet. Ikke stresse med så mye annet (som å sjekke bleie, sjekke om baby vil ha smokk eller kos), bare amme og sove:)

Jeg syns det var fint tips!

-- tasting fra mobil --

Jeg har ingen amminger om natta (ikke hatt det til nå, men det kan jo endre seg).. Hun sovner etter måltid rett før vi legger oss mellom kl.23-24 og sover sammenhengende til kl.05.30-06.30 før hun vil ha mat igjen. Her er det om kvelden hun er mest ivrig på puppen og mest våken.. Men hun sover stort sett 3-4t etter hvert måltid om dagen også :)

Her ammes det nett før eg legger meg. Så i 3-4 tiden og så i 6- halv 7 tiden..

de nettene dine høres slitsom ut :( håper det går seg til ganske snart :)

Jeg ammslikke oftest slik som snippogsnapp, men noen netter kan det gå bare en time mellom hver amming. Slitsomt , men bare jeg får sove lenge på morgenen så går det bra.

Her ammes det nett før eg legger meg. Så i 3-4 tiden og så i 6- halv 7 tiden..

de nettene dine høres slitsom ut :( håper det går seg til ganske snart :)
Litt samme her, men har kommet en ekstra inni der også noen netter. Han er jo bare en uke så mye kan endre seg...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

I natt var ikke ille i det hele tatt :D

Ammet rundt midnatt før jeg la meg, og han våknet ikke før 6 ;) Så sov han videre til 0930. Heeeelt ok!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg har også hatt sånne uker! Jeg ble så sliten av alle forslagene og tipsene fra alle rundt meg at jeg, en natt mens jeg ammet, sendte Mail til ammehjelpen! Fikk et langt og flott svar tilbake hvor hun anbefalte meg om å ikle se på klokken om natten, men å amme hver gang barnet våknet. Ikke stresse med så mye annet (som å sjekke bleie, sjekke om baby vil ha smokk eller kos), bare amme og sove:)

Jeg syns det var fint tips!

-- tasting fra mobil --
Bra tips:) høres fornuftig ut:) Ej drive å skjekka Kl heime tida, i natt he snuppa vør våken annakvar time å ville ha mat...:(

Blir liksom fort til at man sjekker klokken da. Jeg har iallefall gjort det nå bare for å se hvor ofte det er i starten :)

I natt fikk han mat klokken tolv, klokken fire og klokken åtte.. nå bare venter jeg på at han skal våkne å få mat igjen! Luksus! Natt til i går sov han kun to timer tilsammen, så håper denne trenden fortsetter :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

De siste to nettene to ganger:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hadde en natt lik din i natt. For et slit! Håper det bare er litt økning eller noe som plaget henne. Hver tredje time er fint!

Ca 2 ganger for natta. Legger oss rundt 23 som er siste amming før natta, og så er det en i 03 tiden og en i 06 tiden. :)

Back
Topp