Hvor mange aktiviteter driver barnet ditt med?

Jeg har også en førsteklassing, og hun går på svømmekurs en dag i uken, også går hun på speideren en dag annenhver uke.

Jeg er enig i at en aktivitet i utganspunktet er nok, men her går ikke jentungen på sfo, så hun har masse fritid, selv med to aktiviteter.

Edit: Jeg ville alikevel vurdert om barnet orket to aktiviteter i uken en periode, fordi jeg synes det er veldig viktig og lære seg og svømme skikkelig. Jeg ser ikke på svømmekurs som en aktivitet bare for gøy, men noe nyttig og ikke minst veldig viktig!

Ingen, hun er fire. Prøvde med turn, men hun var altfor sliten og trøtt så det kuttet vi fort ut.

Nå er min bare 2, så ingen aktiviteter enda og blir ingenting før hun begynner på skolen.

Synes en er nok i massevis, barnet skal ha tid til fri lek. La han velge hva han vil?
Ja det er det jeg også synes, at barnet skal ha tid til å leke. I og med han er hos faren 40% synes jeg allerede det forsvinner mange dager. Etter lekser og middag på en vanlig dag blir det maks 1 time med lek før det er kvelds og leggetid.. Det er allerede for lite synes jeg.

Hadde han fått velge hadde han nok valgt svømming, men siden han er så liten så synes jeg at aktiviteten egentlig er viktigst pga de sosiale relasjonene, og fotballen er rett borti gata sammen med klassekamerater, mens svømming blir et helt annet sted hvor han ikke kjenner de han går med.

Jeg har også en førsteklassing, og hun går på svømmekurs en dag i uken, også går hun på speideren en dag annenhver uke.

Jeg er enig i at en aktivitet i utganspunktet er nok, men her går ikke jentungen på sfo, så hun har masse fritid, selv med to aktiviteter.

Edit: Jeg ville alikevel vurdert om barnet orket to aktiviteter i uken en periode, fordi jeg synes det er veldig viktig og lære seg og svømme skikkelig. Jeg ser ikke på svømmekurs som en aktivitet bare for gøy, men noe nyttig og ikke minst veldig viktig!
Skjønner det når det ikke er SFO inne i bildet. Da har man jo mye fritid på dagen :) gutten min kan svømme, og det er vel også derfor han synes det er gøy, og sikkert kunne tenkt seg å gå i svømming. :) men han er i svømmehallen i helgen så å si annenhver uke vertfall, og da er det jo for kosens skyld, føler det er godt nok :)

Skjønner det når det ikke er SFO inne i bildet. Da har man jo mye fritid på dagen :) gutten min kan svømme, og det er vel også derfor han synes det er gøy, og sikkert kunne tenkt seg å gå i svømming. :) men han er i svømmehallen i helgen så å si annenhver uke vertfall, og da er det jo for kosens skyld, føler det er godt nok :)
Det er jeg enig med deg i da ja! :)

1 klasse og hun har kun en aktivitet. Barnedans :)

Eldste på 17 år trener 2 ganger i uka, og går på speidern 2 ganger i mnd. Minsta på 5 år turner 1 gang i uka og henger med meg på speidern når det passer for oss, dvs ca 2-4 ganger i mnd. Hun er veldig glad i å være med dit, selvom hun egentlig er for liten enda :)

Hun er bare 2 år, vi går på babysvømming. Det er mer enn nok!

Min er snart 3, og går på allidrett en gang i uken. Han elsker det! Vi pleier også å dra i basseng hvis det passer seg. Noen ganger hver uke, andre ganger går det en stund mellom.

Andreklassingen går på teater ein gong i veka og arbeidsklubb på bedehuset annankvar veke (viss det passar sånn).

Fjerdeklassingen går ikkje på noko fast.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

2.klasse og hun er med på Håndball, Riding, Dans og barneidrett! Synest det er flott ungene er aktive :-)

Back
Topp