Hvor mange aktiviteter driver barnet ditt med?

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Og hvor gammelt er barnet?

Eldstemann går i første klasse og har startet i fotball. Faren har veldig lyst at han skal begynne i svømming også, men jeg mener en aktivitet er nok. Vertfall nå når han er så liten og ikke kan ta seg selv til trening. Synes det holder den dagen i uka, med kamper innimellom. Han rekker jo aldri kjede seg de andre dagene han ikke har trn :)

Han går i første klasse og går på fotball.

Ingenting foreløpig. Hun er 5 på nyåret. Usikker på hva det blir. Men ser for meg noe barne-dans til å begynne med.

2. klasse, ridning og speider.

Har tidligere prøvd fotball, men ville ikke mer..

Min eldste går i 1.klasse og går ikke på noe for øyeblillet. Han gikk på trampett da han var 4-5, og vi vurderer å melde han opp igjen over nyttår :)

Førsteklassingen går på fotball og terapiridning. Skal begynne på terapisvømming etter jul og da har vi pause fra ridningen. Han har spesielle behov og må trene pga dette. Mye stress og styr da.

Hockey bare foreløpig på 5åringen :-)

3 klassingen går på speideren og koret. Og minsta på straks 4 år går på kor og turn.

Han har gått på turn og svømming siden han var 2 år. Svømming er 10
uker om gangen og vi har tatt mange pauser mellom kursene innimellom. Turn har han gått hele tiden bortsett fra et halvår i første klasse da det ble byttet ut med dans. Hadde kor er halvt år i SFO tiden i første klasse. Siden andre halvdel av første klasse har han gått på turn 2 ganger i uken. Nå går han i andre klasse og svømmer en dag i uken og turner to dager i uken (1,5 time pr gang). Vurderte å gå på dans også men det ble litt dyrt med alt. Hadde ikke vært noe problem med tid el. Han går ikke på SFO.

Største er 4år og har ikke hatt noe fast annet en barneskirenn en dag i uken 6-8 ganger på våren. Etter nyttår skal han få begynne på svømming. Håper han liker det, vi foreldrene håper det faller i god jord. Da vi ønsker at han skal bli trygg i vannet, og lære seg å svømme :)

Akkurat nå ingenting, etter jul turn å blir det fotball også.Mer enn 2 aktiviteter får han ikke gå på, ikke fordi vi ikke har tid men fordi jeg synes det er knallviktig at han får tid til å være med venner, at han ikke alltid må være med på noe organsiert++

3 klasse. Fotball her og. Og så prøver vi og være i bassenge hver mandag. På vinteren går de på ski:)

4 og går kun på svømming, som vi har gjort siden 2 mnd. En aktivitet holder for oss.

Nå er min bare 2, så ingen aktiviteter enda og blir ingenting før hun begynner på skolen.

Synes en er nok i massevis, barnet skal ha tid til fri lek. La han velge hva han vil?

Han er åtte år og spiller fotball, håndball og går på svømming. Svømmingen avslutter han nå til jul og da er det kun fotball og håndball igjen. Har håndball i SFO-tiden (og på samme dag som svømming), så det er null problem. Store deler av klassen hans deltar og det er visst kjempemoro. Fotballen er nok det som kommer til å overta til slutt her. Foreløpig er det kun trening én dag i uken, men han er superivrig og er ute hver eneste dag også på egenhånd. Han har selv valgt aktivitetene og stortrives med det! :)

Back
Topp