Hvor mange aktive ?

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Ja, hvor mange er aktive her inne nå for tiden ? :)
 
Jeg er her sånn av og til enda:) Endret nikk for en stund siden, het tidligere Janu2012:)
Vet du hvordan få skrive innlegg og svare på innlegg på BV appen? Får bare feilmelding om jeg logger inn:/
 
Jeg er innom her av og til :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
Jeg er her sånn av og til enda:) Endret nikk for en stund siden, het tidligere Janu2012:)
Vet du hvordan få skrive innlegg og svare på innlegg på BV appen? Får bare feilmelding om jeg logger inn:/

Bra det er noen innom her da ! :) Er jo så stille ;o Husker ikke va jeg het da vi prøvde på vår lille ;/ Vet ikke hva som er galt/ hvordan du får ordnet det, men kanskje avinstallere og installere på nytt ? Evt ta kontakt med forumansvarlige :)
 
Hender seg, men er sjeldent folk her.
 
Ja, merker godt at det er lite folk innom.. ;/ Blir vel slik.

Barma har jo blitt store, de fleste jobber igjen å har andre ting å ta seg til. Men for slike som meg, uten alt for mange barn i omgangskrets og familie, er det fint med et sted å stille spørsmål og se andres tanker. Så bare å starte opp igjen, er med jeg :)
 
Barma har jo blitt store, de fleste jobber igjen å har andre ting å ta seg til. Men for slike som meg, uten alt for mange barn i omgangskrets og familie, er det fint med et sted å stille spørsmål og se andres tanker. Så bare å starte opp igjen, er med jeg :)

Ja, de fleste er nok travelt opptatt med sitt :) Jeg var lenge inaktiv her inne selv, men kom jo inn for å prøve på nr to i November, så måtte innom Januar 2012 også da :) Jeg har heller ikke noe særlig til nettverk med barn osv, så har ikke mange utenfor forumet å snakke slikt med.
 
Jg er innom innimellom :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp