Hvor mange aktive er vi her inne?

40 - men var mer aktiv i forrige svangerskap. Hadde mye mere tid da, alt var nytt og jeg hadde tusen spørsmål. I tillegg oppholdt jeg meg ikke i Norge da, så trengte liksom litt ekstra forumet da.
 
41
 
Håper litt flere kan være aktive her også og ikke kun på skjult, så får vi opp aktiviteten litt. Ikke alle som er på skjult[emoji4][emoji106]
 
Hva er skjult forum?
Vi har en skjult gruppe her inne, som de med termin i november kan melde seg på for å være med i skravling[emoji4]
 
Er det ikke andre skjult forum for dem som ikke er Gravide? den Prøver. Finner det ikke :(
 
Har sjekket alle og mangler da bare å være medlem 1 mnd før jeg kan komme i den skjulte gruppa :sorry: står jeg har vært medlem siden 2.jul.2018, men trodde jeg hadde laget bruker før det og har vell hvis jeg ikke husker feil hatt bruker før som hadde en stund :inpain:
For en irriterende situasjon:/ tror ikke det nytter om du finner den andre brukerprofilen din heller ,om du ikke har vært aktiv inne på nøyaktig den gruppa med den profilen :/
 
For en irriterende situasjon:/ tror ikke det nytter om du finner den andre brukerprofilen din heller ,om du ikke har vært aktiv inne på nøyaktig den gruppa med den profilen :/

Tror ikke jeg var på den gruppa da og generelt ikke aktiv, da var det mest lesing og lite skriving
 
Tror ikke jeg var på den gruppa da og generelt ikke aktiv, da var det mest lesing og lite skriving
Ja da blir det iallefall værre:) men det er mye aktivitet ute på den åpne gruppen på Prøver forumet også ser jeg , i mellomtiden :) så får du skrevet nok innlegg å blitt høvelig "kjent" med noen av brukerne før du kommer inn på skjult:)
 
Back
Topp