Hvor mange økter..

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
i løpet av dagen sover deres små?
Mina sover så lite føler jeg....Skjønner ikke at hun ikke er mer sliten. Våkner som regel 7-7.30,sover en halvtimes tid 1-2 timer senere. Og sånn som idag sov hun i 2,5timer i strekk!! Rekord tror jeg.
Da våknet hun kl 16. Og la hun nå kl 18.30. Og da sover hun til i morgen.
Vanligvis sover hun 1-1,5 time i løpet av dagen.

Er ikke det veldig lite?
Hvordan er det hos dere? :)

Veldig lite, hun har to dupper, den faste er mellom 11 og 12, den andre er litt ut på dagen og varer ikke lenge.

Varierer litt, men har ca 3-4 dupper på 30-45 min hver

Ok,så da er det visst vanligere enn jeg trodde...
Tenkte hun skulle sove helst annenhvertime :P

Her så er han våken 1.5-2 timer etter vi har stått opp også sover han alt fra 2-3 timer:) Også er han oppe i 1.2 time igjen også sover han 2-3 timer igjen:) Sover som regel 3 ganger i løpet av en dag om han står opp mellom 7 og 8:) Du er heldig som har ei lita snuppe som sover hele natta:) Her så ammer Emmeth 1-2 ganger på natta:) Legger seg ca 20.00 på kvelden og våkner rundt 00.00 og skal ha pupp:)

2-3 dupper, noen ganger 4 om de tidligere øktene har vært korte.
I dag har han sovet i underkant av 1 time 2 ganger i vognen og var utrolig trøtt kl 18. Sov da til ca 20.30 og er i full fart nå =) Regner med han tar kvelden innen kl 22-23, og sover en lang økt før det blir pupping :D

Vi står opp klokka 06.00 på hverdager og da sovner hun som regel mellom 08 og 09 og sover 30 - 45 min. Så sover hun en lang dubb på 2-4 timer mellom 12.00 og 16.00. Så legger hun seg klokka 18.30. Jeg skulle ønske hun sov en liten dubb til - i allefall de dagene hun sovner klokka 12.00 og våkner etter kun to timer. Vi brukte å legge hun klokka 19/19.30, men nå går det ikke an å holde hun våken så lenge. Egentlig så går det veldig greit og vi tar ikke skade av å stå opp klokka 06.00 så tror ikke vi kommer til å prøve å forskyve det så tidlig. Hun tar som regel et par ekstra smådubber visst vi er på kjøpesenter og slikt.

Som regel har hun 3 lurer på 45min-1,5timer. Fra vi har stått opp i 8-tida går det 2 timer og så får hun seg en lur, da sover hun alt fra 40 minutter til 1,5timer. Neste lur er 2 timer fra hun sto opp etter forrige lur, som regel mellom 13-14. Så får hun dagens siste lur i 16-17 tida. Det er som regel da hun sover lengst og kan snorke opp mot to timer, men blir vekt senest kl 19 :) Så tar hun kveld mellom 20-21. Er oppe 3-4 ganger og får mat på natta, så vi tviholder på litt sen leggetid slik at jeg kan få sove litt ut om morran, eller så klarer jeg ikke å beholde forstanden om dagen pga all nattmaten :p

Her er det 3-4 matinger på natta og somregel morgen en gang rundt 8:30-9:00. Så har han seg tre små lurer på 15-20 minutter i løpet av dagen. En rundt kl 12, en rundt kl 16 og en rundt 18:30. Og så er det leggetid en gang rundt kl 21. Det blir et par ekstra smålurer hvis vi kjører bilturer eller går trilletur i vogna, men generelt ikke veldig mye soving på dagtid her i huset.

Back
Topp