Hvor mange år mellom barna?

Lillegutt er ca 3 og et halvt år når snuppa vår kommer i februar :) Tror det blir en veldig grei alders forskjell :)

Foretrekker tette. 2 år og 2 mnd mellom barna mine :)

nesten 6år mellom 1og2 og 2,5år mellom 2og3 :)

4,5 år, skulle gjerne hatt ett år mindre, men sånn ble det ikke

Vi tenker på å bli gravide om et år, begynner prøving på sensommer tenker vi, dersom vi skal ha flere. Det er ikke helt bestemt enda.

Det er neste fire år og ti år mellom meg og mine søsken. Min erfaring er at 4 år er altfor mye, man får veldig lite til felles med søsken da, og ti år blir det mer som en passepike enn søsken.

Jeg ville ha 18 mndr mellom, mannen nektet :P Så har 22 mndr mellom 1 og 2, helt perfekt. :D

Så er det 3 år mellom 2 og 3 =)

Ønsket 3-3,5 år mellom. Ble 2,5 :p men jeg tror det blir perfekt når yngste blir litt eldre :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg er veldig ambivalent :p men gubben vil ha flere år mellom:p håper det blir en mellomting:D

Planen er å slutte å hoppe av i svingen i juli/august neste år, da er mini 14 mnd og jeg vil ha barn i mai. ;) Hvis det ikke sitter på første forsøk har vi et par mnd før september og barnehagetull.

Har ikke prøvd annet da :p Men har 4 år og 9 mnd mellom. Kunnr aldri tenkt meg noe annet. Vi ville ikke ha tette da ;) Så prøvinga klaffa når vi begynte. :)

Vi har valgt tre forholdsvis tette barn.

Mellom 1 og 2 er det 22mndr.
Mellom 2 og 3 er det akkurat 2,5 år.

Da ble det tre barn i løpet av 4 år og 4mndr.

5år mellom de to jeg har nå, syns det er helt supert egentlig, men ønsker 3år mellom neste :-)

Her ble det 4 år og 10 mnd :) vet ikke hvordan det bli ettersom minste kun er 12 dager. Men vil tro det blir bra :)

Har ikke prøvd annet da :p Men har 4 år og 9 mnd mellom. Kunnr aldri tenkt meg noe annet. Vi ville ikke ha tette da ;) Så prøvinga klaffa når vi begynte. :)
Så bra å høre:) blir det samme her så spent.

Så bra å høre:) blir det samme her så spent.
Her er de nå 4 år og snart 9 år og storesøstra er flink å leke med minsta og hjelpe henne. Litt krangel blir det jo. Spesielt når minsta trasser. Men ellers går det helt topp må jeg si :D Ikke slitt med sjalusi heller :)

Her mangler en dag på akkurat to års mellomrom. De er født hhv 4. og 5. desember i 2013 og 2011. Vi ønsket oss relativt tette barn, så synes det var godt planlagt :)

Back
Topp