Hvor mange år imellom hvert barn

Var ikke klar for en til før han var 4-5 år. Denne gangen kunne jeg blitt gravid igjen når minste blir 1,5-2 år.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir det 15mnd i mellom, så jeg venter i spenning på hvordan det skal bli...men trur det blir hektisk og veldig fint ;) Er 3 år mellom sønnene til ei venninne, og det var et helsike første året/halvannet pga.sjalusi...to andre venninner har 1.5 år og 2 år mellom sine..ene stedet har det vært ganske tøft første halvåret..andre stedet mye enklere...trur det handler mer om personlighet og kjemi enn alder noen ganger :) Håper vi får to som liker hverandre litt innimellom i hvertfall ;)

2.5 mellom de første. Syntes det var supert.
en på vei nå, yngste er 4 syntes det blkr veldig godt at de andre er stor nå :)

Har 3 år mellom nr 1 og 2. Blir tett nå mellom 2 og 3. Blir bare 1,5 år. Spent!

Sent from my iPhone using BV Forum

16 mnd mellom :-)

Foreløpig tenker vi ca 2 år mellom.
Han vi har nå er bare 2 mnd, så det kommer kanskje litt an på hvor enkel eller vanskelig han blir.

Aldersforskjell har nok ingenting å si om barna faktisk forblir venner når de blir eldre.

Jeg kunne ha tenkt meg 3 år mellom barna, men skal det blir slik må vi bli gravide nå og det passer ikke :(
Jeg ville uansett bli ferdig med bleiealderen før jeg får en ny unge, selv om jeg ikke ser på bleieskift som noe krevende. Men greit å få bleieslutt unnagjort.

Mellom første og andremann er det nesten 4år :) Vi var rett og slett ikke klare for en til før, og han var nesten 3år da vi begynte å kjenne på lysten på en til. Jeg har lyst på flere etterhvert, en eller to kansje. Det er noe vi ikke kommer til å tenke på før i allefall om 4år. Men så er vi unge enda, så ingenting å stresse med :)

Mellom nummer en og to er halvannet år. Det var perfekt for oss! Nå er yngste fem år, og sistemann er på vei. Tror den aldersforskjellen går an også :)

Det er 2 år mellom nr 1 og 2. Det var ufattelig slitsomt med to bleiebarn og mykje vaken netter da dei ikkje sov heile natta igjennom..

Mellom nr 2 og 3 er det 4 år. Det var heilt perfekt. Dei to andre var ferdige med bleier, dei sov heile natta osv..
Sku eg hatt ein til hadde eg nok ville hatt 4 år mellom nr 3 og 4. Men akkurat no føler eg meg ferdig med barn. :P

Blir 4 år mellom våre 2. Tror det blir veldig bra! :)

Back
Topp