Hvor mage babyer har forlatt magen?

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Hei hei dere!
Jeg har vært i termingruppa siden tidlig i svskapet, men har ikke vært innom her såå mye (har vært mest hos min forige termingruppe):P

Men lurer bare på hvor mange i denne gruppen som har født til nå?

Jeg har termin 10 oktober, og tror fødselen nærmer seg;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Det nærmer seg vel 10 nå. I alle fall 8 stk som jeg har fått med meg :)

Har termin 3 dager etter deg og er ganske utålmodig nå :P

Har ikke helt oversikten, men synes en del allerede har komt. Jeg har termin to dager før deg og håper veldig at han kommer snart :)

Det nærmer seg vel 10 nå. I alle fall 8 stk som jeg har fått med meg :)

Har termin 3 dager etter deg og er ganske utålmodig nå :P

Såpass ja..tror jeg har fått med meg bare 5 :P
Hehe ja skjønner godt du er utålmodig! Har jeg også blitt, men med tanke på at jeg ikke har rukket å "glemme" forige fødsel, så haster det ikke sånn alikevel :P haha..

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg har fått. :) han er 5 uker på mandag:D oi, så spennende. ;) får vel si velkommen tilbake:D

Å så godt å være ferdig med det:P når iforhold til termin ble han født?:)
Hehe takk takk :D tenkte det er på tide å komme mer inn i termingruppa igjen, siden det plopper ut baby etter baby nå:P:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Har ikke helt oversikten, men synes en del allerede har komt. Jeg har termin to dager før deg og håper veldig at han kommer snart :)

Ja det begynner vel å bli litt slitsomt å bære denne magen nå? Er det hos meg.. hode er festet og merker at magen har synket litt, så blir en del ekstra press på bekkenet for tiden:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Å så godt å være ferdig med det:P når iforhold til termin ble han født?:)
Hehe takk takk :D tenkte det er på tide å komme mer inn i termingruppa igjen, siden det plopper ut baby etter baby nå:P:)

★Sender fra pipe-gjøken★

5,5 uke. :) hadde termin 3.oktober. :) ja, oktoberbebisene har hatt det travelt i år!:p føler jo at alle føder her snart, og vi er ikke kommet i oktober engang enda:p

5,5 uke. :) hadde termin 3.oktober. :) ja, oktoberbebisene har hatt det travelt i år!:p føler jo at alle føder her snart, og vi er ikke kommet i oktober engang enda:p

Hehe ja noen har hastverk! Førte barnet mitt kom 3 uker før termin:P så hun hadde det også travelt.. hehe..
Hva heter lille babyen din da?:) er jo ganske lenge før termin han kom da! Men alt står bra til eller?

★Sender fra pipe-gjøken★

Min lille gullegutt feirer en uke utenfor livmoren i dag :D Hadde termin 15. oktober

Hurra for dere:D så kooos!
Hva heter han?

★Sender fra pipe-gjøken★

Fødselen ble keisersnitt. Jeg synes det gikk kjempebra og over all forventning, da dette var mitt andre ks:) Du har masse å se frem til:)

Aha.. har aldri vært borti ks:P hehe men har hatt 2 fødsler, og forige var for bare 1 år siden:eek::p
Gleder meg veldig til å holde lillebror i armene mine:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe ja noen har hastverk! Førte barnet mitt kom 3 uker før termin:P så hun hadde det også travelt.. hehe..
Hva heter lille babyen din da?:) er jo ganske lenge før termin han kom da! Men alt står bra til eller?

★Sender fra pipe-gjøken★

Ciljan. :) ja, han ville helst ut av mammas trange mage ganske fort. :p alt går kjempebra nå!:) snart 2,7 kg så nå har han fått bollekinn;-) gleder du deg til andremann da?:D

Ja det begynner vel å bli litt slitsomt å bære denne magen nå? Er det hos meg.. hode er festet og merker at magen har synket litt, så blir en del ekstra press på bekkenet for tiden:p

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, sånn er det, tungt nå, men heldigvis minker det på dagene nå :) Snart er de ute for oss alle sammen :)

Ciljan. :) ja, han ville helst ut av mammas trange mage ganske fort. :p alt går kjempebra nå!:) snart 2,7 kg så nå har han fått bollekinn;-) gleder du deg til andremann da?:D

Så bra at alt er bra:D han er sikkert kjempe nydelig:rolleyes::D herlig med bollekinn!:):rolleyes:

(Thihi, tredjemann):P
Gleder meg veldig! Men ikke til fødselen.. selvom jeg har vel hatt ganske bra fødsler da, men utrolig vondt med rier:eek::p
Må si jeg er ganske spent også, for minste har akkurat fylt 1 år, og hun forstår jo ikke helt hva som er rett og galt enda..eldste jenta gleder seg masse da, og tror ikke det blir noe problem fra hennes side:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, sånn er det, tungt nå, men heldigvis minker det på dagene nå :) Snart er de ute for oss alle sammen :)

Ja og godt skal det bli:D
Jeg har vel aldri lengtet tilbake til å være gravid, så gleder meg masse til å heller kunne bære barnet i armen istedenfor inni magen:P er jo en spennende tid for oss alle nå:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp