Hvor møtte du

• Trådstarter Trådstarter jc
  • Opprettet Opprettet

jc

Gift med forumet
mannen/samboeren/kjæresten din?

Videregående, hadde fordypning i vollyball begge to på idrettsfag:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vi møttes på jobb :-)
men "kapra" han ute på byen :p

På fæst ;) å dagen etter skulle jeg og vennene mine på selbu festival. Han skulle ikke dit, men dukket opp like vel ;) siden har vi holdt sammen <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

• Liker
Reactions: jc
Mannen "så" meg da jeg var på jobb i en butikk, søkte opp en felles bekjent og inviterte oss på fest! ;)

I jakkekø på byen..fulgte meg hjem..veeeeldig romantisk historie...hihi:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Gjennom felles venner på byen. Falt ikke for han med det samme, men etter noen måneders bekjentskap utviklet det seg. Fant ut at dette var en fantastisk fyr på alle områder ;)! Og gjett om jeg er glad for det nå :)

På byen en fuktig lørdagskveld... Ikke akkurat så romantisk, men vi er nå sammen ennå;)

Gjennom felles venner, tror vi. Men vi vet ikke helt når vi møttes første gang. Vi har veldig mange felles venner, men det er 9 år mellom oss. Jeg tror vi møttes da jeg var rundt 15, og da var han gammel-gammel og helt uaktuell å være interessert i :p Etterhvert ble han mer interessant og vi ble sammen da jeg var 18.

På videregående.hadde matte sammen.fikk dårlig karakter:oops:;)

Sent from my GT-S5830 using BV Forum

Vi møttes litt før vi begynte på barneskolen. Oldemoren bodde forsiden av oss. Så har kjent hverandre fra vi var 6 år ca. Og alltid vært gode venner

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Back
Topp