Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
på skolen, vi gikk i samme klasse på førskolelærerlinja, eg var 20 og han var 21[:)] d e snart 6 år, 2 barn og ett giftermål siden[;)][:D]
må legge til at eldstemann bli 5 år mnd etter vårt 6års jubileum[8D]
han hadde nettopp fylt 16 og jeg fylte 17 noen mnd etter.. vi traff hverandre på en fest hos en felles bestekompis.. jeg var bartender^^ haha. jeg stalka han i noen timer.. så gjemte han seg i skapet, da jeg fant han holdt jeg på å voldta han på badet.. [&:][:-] men mamma ringte å sa at hun kom å henta meg :P haha..
fikk jobb som ryddehjelp på et utested. han jobbet i baren. så jeg traff ham 17.mai kl 1100, 2002[:D] jeg var 17 og han 24.
kjærlighet ved første blikk og i dag er vi gift, har bygd hus og har tre nydelige barn sammen!
Gjennom en kompis. Blinddate. Jeg var 18, nesten 19. Han var 24, nesten 25[:D]
Edit: Han kom faktisk hjem til meg første gangen, vi satt bare ute på trappa og snakka. Også møttes vi igjen, men aner ikke hva vi gjorde da[:D]
Møtte han via felles kjente hos en kompis[:)] Vi fant tonen med engang, men da x'n hans fant ut at vi var på "godfot" ville hun ha han tilbake og jeg trakk meg unna fordi jeg ikke ville innblandes i noe drama[8|][8D]
Å sa jeg fortalte han dette og han fortatle at han ville prøve på nytt med x'n så "fløy det en jævel i meg" og jeg bestemte meg for å prøve likevel.. Å vi skrev mld hver dag og for hver gang vi møttes klikket det bare bedre mellom oss..
Å etter en liten mnd sa han at han ikke skjønte hva han hadde tenkt med da han heller ville ha henne[:D] Å siden da har det vært oss Dette er 7,5 år siden og jeg fylte 17 år det året...