Hvor lite er for lite?

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Har knapt kjent lillemor i går og i dag. Er såvidt noen dult og lenge i mellom. Ingen buling på magen. Tror ikke jeg har kjent så lite action noen gang.

Er redd for å være hysterisk men nå har jeg spist to pepperkaker med nonstop og drukket en halv iskald julebrus. Lagt meg på venstre side og kjenner etter for harde livet. Hadde du ringt føden??
 
Ja
 
Heller en gang for mye enn en gang for lite!!
 
Har knapt kjent lillemor i går og i dag. Er såvidt noen dult og lenge i mellom. Ingen buling på magen. Tror ikke jeg har kjent så lite action noen gang.

Er redd for å være hysterisk men nå har jeg spist to pepperkaker med nonstop og drukket en halv iskald julebrus. Lagt meg på venstre side og kjenner etter for harde livet. Hadde du ringt føden??

Kjennliv.no
 
Jeg ville ringt, absolutt!
 
Ingen tvil om at jeg hadde ringt. Lykke til på sjekk :)
 
Lykke til på sjekk
 
Er så vanskelig å vurdere selv det der! Hvordan går det?
 
Det går fint! Men har vært på føden helt til nå. Hun er veldig passiv men de fant ingenting galt. Gjorde ultralyd i en halv time og de ser bevegelse men hun er ikke aktiv som hun pleier. Alle kliniske funn er normale. Fikk reise hjem igjen men skal ha lav terskel for å ta kontakt. Ctg viste også normale funn mtp hjertelyd og puls. Hun er bare rolig akkurat nå. Er glad at der viste både på ctg og ultralyd. Man er alltid redd for å bli stemplet som hysterisk. Så det var godt at det ikke bare var jeg som merker at hun var roligere :)

Den beste nyheten av alle er at hun har lagt seg med hodet ned :)
 
Godt å høre! Og fint at de sier at det er lav terskel for å ta kontakt :happy:
 
Så bra hun har hodet ned nå og at alt ser bra ut :)
 
Ja!! Håper hu holder seg med hodet ned nå og ikke fortsetter å turne rundt. Har masse kynnere og nedpress og det hadde vært godt hvis kynnerene fikk gjøre jobben sin å ikke fånyttes sånn som når hun ligger i tverrleie :) 14 dager igjen nå!! Må bare holde ut! Hun ble estimert til ca 2600 gram for 10 dager siden men denne legen målte henne til 3200 gram :eek: det var litt av en forskjell! Håper virkelig ikke hun har lagt på seg 600 gram på 10 dager... da gruer jeg meg for fødselsvekten altså! :p
 
Så bra at alt ser bra ut, og at hodet ligger ned❤️
 
Godt å høre at alt er bra! <3 alltid ring en gang for mye enn for lite er mitt motto under et svangerskap.
 
Har knapt kjent lillemor i går og i dag. Er såvidt noen dult og lenge i mellom. Ingen buling på magen. Tror ikke jeg har kjent så lite action noen gang.

Er redd for å være hysterisk men nå har jeg spist to pepperkaker med nonstop og drukket en halv iskald julebrus. Lagt meg på venstre side og kjenner etter for harde livet. Hadde du ringt føden??
Ring føden om du ikke kjenner noe/under ti bevegelser på to timer mens du ligger slik.
 
Back
Topp