Hvor ligger morkaka deres?

Anterior her og :)

Placenta previa totalis

Anterior, det er derfor jeg ikke kjenner alle bevegelser og blir engstelig noen dager... Hadde den posterior i forrige svangerskap og kan si at det er forskjell

Anterior, det er derfor jeg ikke kjenner alle bevegelser og blir engstelig noen dager... Hadde den posterior i forrige svangerskap og kan si at det er forskjell
Samme her :)
Kjente de første bevegelsene i slutten av uke 16 med førstemann, og da kjente jeg de også nesten daglig etter det.
Denne gangen kom de første bevegelsene i midten av uke 19.. Og siden jeg har hørt så mye om at man gjerne kjenner bevegelser tidligere med nr 2, så ble jeg rimelig bekymra etterhvert (hadde ikke oul før 20+3 heller). Nå er jeg 23+3 og kjenner bevegelser daglig, ikke voldsomt mye, men i hvert fall 1 gang om dagen :)

Har d helt likt, noen dager kjenner jeg nesten ingen ting. Må ligge på siden eller sitte i ro over lang tid for å kjenne prinsen min. Håper vi får kjenne litt mer snart, men det er vel litt sånn når morkaka ligger som en airbag foran .
Ganske stressende i grunn! Men han er blitt veldig mye mer aktiv bare på den siste uka, så er lettere å kjenne nå. Bare jeg kjenner at det er liv der i løpet av dagen går det fint :-) Og det skal vi vel daglig fra uke 24, så håper jeg gjør det, ellers kommer føden til å bli lei av meg fort :-P

Back
Topp