¤ LyKkEliG ¤
Prøver på nr 3 :)
sån ca iforhold til navlen når man er 12+2 på vei med nr 3?
Klarer bare ikke å kjenne noe selv 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel pga at vi ikke vet hvordan vi skal kjenne, er sikkert ikke vanskelig for de som kan det å finne den nåJeg klarer heller ikke kjenne noe selv. Er 13+2. Hvet ikke om alle kan kjenne det så tidlig? Eller om vi bare ikke hvet hva vi skal kjenne.......
Åååå så fin babykul du harMin er ganske høyt oppe nå, ble målt til 17 cm. Er 15+1 uker. Livmoren er like høyt oppe som når jeg var 19 uker sist![]()
Når du står opp i morgen, eller før du står opp blir detkjenn på magen din da. Da er min livmor tydlig som bare det. Men ikke så tydlig utover dagen, da er den litt mer inni der
Vis vedlegget 125563
Åååå så fin babykul du har<3 Takk for tips, skal prøve imorgen når jeg vokner
Hvordan kjenner man den da, er det som en kant eller?
Nå er du 3 uker lengre på vei enn meg, så kan jo være en stund til den kommer så høyt opp hos megDen kulen på magen der, er hard som stein, så kommer din opp også, så kjenner du den lettellers når den er nedi magen, utover dagen, er den ikke så lett å kjenne, men kjenner en kant inni der da ja
![]()
Er faktisk sån ca der jeg har kjent den svaaaake pokingen de to siste dagene, så kanskje det er babynSyns det virker som min er ca 8-10 cm under navelen, men er ikke sikkerer 12+5 i dag
13+2 her, og kjenne kanten på livmoro rett under navlen, men så e minsten berre 9 mnd ogvekse nok litt fortare når da e så tett mellom sangerskapene
![]()
Er faktisk sån ca der jeg har kjent den svaaaake pokingen de to siste dagene, så kanskje det er babynMen tror det ikke før det blir oftere å sterkere hehe.
Så fiin!! Tenk at inni det ligger minien og koser seg <3Da har jeg tatt bilde å gjorde det da jeg vokna som du tipsa om happy_90Ble en kul der ja, å den er hard. Helt anderledes enn på kvelden
Vis vedlegget 125721Vis vedlegget 125722
Takk <3 Ja er helt rart å tenke på <3Så fiin!! Tenk at inni det ligger minien og koser seg <3