Hvor ligger livmoren

Jeg klarer heller ikke kjenne noe selv. Er 13+2. Hvet ikke om alle kan kjenne det så tidlig? Eller om vi bare ikke hvet hva vi skal kjenne.......

Jeg klarer heller ikke kjenne noe selv. Er 13+2. Hvet ikke om alle kan kjenne det så tidlig? Eller om vi bare ikke hvet hva vi skal kjenne.......
Er vel pga at vi ikke vet hvordan vi skal kjenne, er sikkert ikke vanskelig for de som kan det å finne den nå :)
Jeg er nysgjerrig pga at jeg tror jeg kjente litt bevegelse igår, men er usikker på om livmoren er der jeg kjente det :)

Min er ganske høyt oppe nå, ble målt til 17 cm. Er 15+1 uker. Livmoren er like høyt oppe som når jeg var 19 uker sist :p

Når du står opp i morgen, eller før du står opp blir det :p kjenn på magen din da. Da er min livmor tydlig som bare det. Men ikke så tydlig utover dagen, da er den litt mer inni der :p ImageUploadedByBV Forum1436439358.690075.jpg

Min er ganske høyt oppe nå, ble målt til 17 cm. Er 15+1 uker. Livmoren er like høyt oppe som når jeg var 19 uker sist :p

Når du står opp i morgen, eller før du står opp blir det :p kjenn på magen din da. Da er min livmor tydlig som bare det. Men ikke så tydlig utover dagen, da er den litt mer inni der :p Vis vedlegget 125563
Åååå så fin babykul du har :D <3 Takk for tips, skal prøve imorgen når jeg vokner :) Hvordan kjenner man den da, er det som en kant eller?

Åååå så fin babykul du har :D <3 Takk for tips, skal prøve imorgen når jeg vokner :) Hvordan kjenner man den da, er det som en kant eller?

Den kulen på magen der, er hard som stein, så kommer din opp også, så kjenner du den lett :) ellers når den er nedi magen, utover dagen, er den ikke så lett å kjenne, men kjenner en kant inni der da ja :)

Den kulen på magen der, er hard som stein, så kommer din opp også, så kjenner du den lett :) ellers når den er nedi magen, utover dagen, er den ikke så lett å kjenne, men kjenner en kant inni der da ja :)
Nå er du 3 uker lengre på vei enn meg, så kan jo være en stund til den kommer så høyt opp hos meg :) Men skal sjekke om jeg finner en kul :)

Syns det virker som min er ca 8-10 cm under navelen, men er ikke sikker ;) er 12+5 i dag

13+2 her, og kjenne kanten på livmoro rett under navlen, men så e minsten berre 9 mnd og ;) vekse nok litt fortare når da e så tett mellom sangerskapene :)

13+2 her, og kjenne kanten på livmoro rett under navlen, men så e minsten berre 9 mnd og ;) vekse nok litt fortare når da e så tett mellom sangerskapene :)

4 år siden mitt svangerskap, og livmoren er mye større enn sist, så er sikkert litt forskjellig :p men er jo så gøy at vi kan få denne gleden litt tidligere enn sist, synst jeg :D

Er faktisk sån ca der jeg har kjent den svaaaake pokingen de to siste dagene, så kanskje det er babyn :) Men tror det ikke før det blir oftere å sterkere hehe.

Er der jeg har fått babybulk hvertfall også er magen litt hard der ;) jeg er gravid for første gang, så forventer ikke at den kommer opp til navlen før om noen uker :)

Da har jeg tatt bilde å gjorde det da jeg vokna som du tipsa om happy_90 :) Ble en kul der ja, å den er hard. Helt anderledes enn på kvelden :) ImageUploadedByBV Forum1436524570.508760.jpgImageUploadedByBV Forum1436524584.057860.jpg

Back
Topp