Hvor ligger barna deres?

enliterkjærlighet

Flørter med forumet
Jeg kjenner masse bevegelser og sånt fra lillemann, hver eneste dag. Men skjeldent ordentlige spark fordi morkaka ligger foran og blokkerer en del. En annen grunn til at jeg kjenner spark skjeldent er fordi ungen hele tiden gjemmer seg i bekkenet. Han er innom øvre del av magen av og til for å si hei også reiser han tilbake til bekkenet. Er dette normalt eller? Er det flere av novemberbarna som gjemmer seg litt? :) Er i uke 21 nå :)

jeg er i uke 19 og har morkaka foran, og kjenner ikke noe særlig liv enda :( men tror det er helt normalt :)

min har gravd seg skikkelig godt ned og ligger stort sett bare nede i bekkenet, noe som gjorde det litt vanskelig å se alle detaljene på den ordinære ultralyden, men jordmora sa at det var helt normalt at han lå der nede

jeg kjenner ganske ofte spark så jeg vet at han ikke har bevegd seg oppover siden sist jeg så han 

Jeg har også morkaken foran, men kjenner masse liv hver dag.. Ikke midt på magen foran, men nede i bekkene, i ribbebeina og på sidene av magen! =) 

men er veldig normalt å ikke kjenne liv ennå! :) 

Jeg hadde morkaka foran sist og kjente ingenting før uti uke 20... Nå kjenner jeg masse. Spesielt når jeg er i ro eller når jeg sitter fremoverbøyd og trusestrikken plager han :D
... Han ligger med hode opp og sparker nedover . Eller utover nederst i magen.

Jeg har også morkaka foran, men jeg tror den ligger mer mot høyre. 
Jeg har kjent endel svake livstegn på venstre side, og er nå 18 uker på vei :)
Men som sagt tror både jeg og jordmor at morkaka er på høyre side, så det er nok derfor jeg kjenner liv så tidlig :)

Jenta mi ligger også laaangt nede i bekkenet.
Vet at hun ligger med hodet ned og kjennes ut som hun danser Zumba der nede i blandt.

Jeg kjenner litt liv hver dag nå, har livmora på fremre vegg.  Sist var den på bakre, og da kjente jeg ikke liv før i uke 20.  Kjenner mest spark på venstre side, og midten. 

Jeg har morkaken bak så jeg kjenner og har kjent masse liv lenge:D Begynte å kjenne det så tidelig at venninnene mine nesten ikke trodde på meg ;) 

Ligg for det meste på min høyre side, gøy når jeg ligg flatt for magen er så skjeiv.. Motsatt av førstemann, han lå på venstre stortsett.. Morkaken ligg øverst. Har kjent spark nederst på min venstre side og påBLÆRA! Liker også og ligge nedi bekkenet og det er en smule ubehaglig for det kjennes ut som bebiin blir skvisa:p kjent spark på utsida i hånda mi, halv annen uke tidl. Enn med nr 1:D

Back
Topp