hvor ligger babyen?

Janneymortilsnart3

Forelsket i forumet
hvor i magen er det babyen deres ligger? der du kjenner spark osv?=)

Her ligger hun utrolig langt nede! er ikke og har ikke vert noe bevegelse enda over magen! ligger veldig veldig langt nede hos meg... bør jeg være bekymra?

min ligger også langt nede i bekkenet, kan tydelig kjenne når h*n sparker i blæra. På ultralyd fikk de ikke tatt alle mål pga dette og leie på barnet. Det var vist ingenting å bekymre seg for :)

jeg kjenner spark alle steder, og kjenner når den snur seg, men oftes er sparkene ved navlen min :)

Han ligger på tvers. Hodet på venstre side også sparker han på høyre siden.. Har morkaka på forsiden, så kjenner ikke noe spark der...

jeg kjenner sparkene over alt. nede i bekkenet, oppe ved ribbeina, på sidene, ja over alt 
livmoren min er langstrekt, som jordmor sa, og ligger like under magesekken helt oppe i magen. ligger litt over målene på målekurven

På UL sa han at hodet lå rett bak navelen, beina langt ned. Jeg kjenner spark fra rett under trusekanten.. 

KJenner mest spark nede men til tider spenner h*n oppe ved navle område

Kjenner også spark langt nede. Bare en gang har jeg kjent et spark ved navlen, og det var slett ikke noe behagelig, så hun må gjerne fortsette å sparke lengre ned:)

ligger stort sett over alt, men oftest på høyre siden og sparker nedover men kjenner spark over alt noen ganger også

Over alt. Fra langt nede til litt over navelen. UL'en viste en krabat som var både her og der ;-)

Knøttet her ligger like under navlen.Så kjenner spark på begge sider.Når vi var på UL på mandagen lå han i tverrleie under navlen.

Jeg kjernner det også overalt, det varierer veldig :)

Kjenner spark stortsett over hele magen jeg. Babyen min har ingen favoritt ligge stilling, for den snur seg hit og dit hele tiden :) Men oftest nede mot hofta på høyre side, men også heeelt oppunder magesekken/ribbeina på venstre :) Aktiv krabat denna bebisen!

Jeg kjenner sparkene mest på høyre siden av navlen
Men i dag har han sparket mest på venstre siden. Før sparket han kunn i blæren, men vi er vist blitt enige om at det var unødvendig for han har sluttet med det nå ;) 

babyen sparker mest ved trusekanten, men kan og snu seg og sparke litt oppe ved navelen, men har ikkje begynt med det før den siste uke.. 
babyen har god plass og beveger seg mye uten at du vet det så ikkje bekymre deg..:)

Back
Topp