Hvor lete etter bolig?

nyskjerrig

Betatt av forumet
Etter flere måneder med diskusjoner har jeg og forloveden min endelig bestemt oss for å kjøpe en bolig. Har vært å kikket på finn.no etter leiligheter/hus men vet dere om andre nettsider hvor jeg kan kikke etter bolig?
Har lyst å bo i Moldeområdet... Skal innom noen eiendomsmeglere i løpet av de neste ukene og be om prospekter også, men har lyst å kikke litt på nett også...

På forhånd takk.

De fleste eiendomsmeglere har vel nettsider og regner med at de boligene som er til salgs ligger på finn uansett[:)]

lokalavisen har vel ofte annonser, men ellers så bruker vel de fleste eiendomsmeglerene finn.no for tiden. ellers er det bare å søke opp hjemmesidene til de forskjellige å se hvilke eiendommer de har på hjemmesidene.

hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt denne..

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=24187657&sid=sid%2F2011%2F1%2F16%2F21%2Fxz0651295210166037y

Skulle ønske jeg lette i moldeområdet..

Det meste ligger på finn.no.
De eiendomsmeglerne jeg vet av i Molde, legger ut på finn.
Hva mener du med Moldeområdet? Molde kommune, eller kommuner i nærheten av Molde?

ORIGINAL: Cinnamon*

hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt denne..

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=24187657&sid=sid%2F2011%2F1%2F16%2F21%2Fxz0651295210166037y

Skulle ønske jeg lette i moldeområdet..

Nei, du ville ikke hatt det huset [;)]
Det ligger KLINT inntil en ganske trafikkert veg.

Jeg kunne tenkt meg i Molde (kvam, fugleset og lignende....) leier nå så å si sentrum, men har lyst til å bo nærmere høgskolen og barnehagen slik at jeg slipper å kjøre hver dag. Satser også på å få jobb i molde når jeg er ferdig med utdannelsen (har begynt på 2 semester på bachelorgraden min...)

ORIGINAL: nyskjerrig

Jeg kunne tenkt meg i Molde (kvam, fugleset og lignende....) leier nå så å si sentrum, men har lyst til å bo nærmere høgskolen og barnehagen slik at jeg slipper å kjøre hver dag. Satser også på å få jobb i molde når jeg er ferdig med utdannelsen (har begynt på 2 semester på bachelorgraden min...)

Aha! Skjønner[:)]
Pappan min bor på Kvam, og jeg kjenner flere barnefamilier der.
Det meste står som sagt på finn.no.
Ellers kan du sikkert gå inn på de forskjellige eiendomsmeglernes sider.
Og mobo har vel også boliger til salgs.

Kjenner en familie som skal selge leiligheten sin, men det er rett over sentrum.

Back
Topp