Hvor lenge??

jas

Forumet er livet
Lurer litt på hvor lenge dere prøvde før dere ble gravide??Sitter her etter 15 pp og begynner å bli sprø, har ikke klaffet en eneste gang, og føler at tiden begynner å renne ut.....
Bare lurer på om noen av dere holdt på så lenge før det skjedde noe med dere??

Tok faktisk nesten TO ÅR me oss... prøvde ikke akkurat så hardt den siste tiden, ga rett å slett opp me å prøve, de begynte å gå litt for hardt utover forholde.. å de vil jeg nesten tørre påstå de ikke er verdt, at denna prøvinga skal gå på helsa løs... [:)]

Men tok ikke lange stunda etter vi valgte å legge "prøvinga" på hylla, at formen begynte å bli merkeli... å en positiv test dukka opp!!! [:D]

Tror nesten de kan ligge litt i detta me at en ikke bør tenke så hardt på å bli gravid.. men når sant skal sies, er ikke de alltid de letteste!! [;)]

Lykke til!!

Klemz [:D][:D]

Ja, har du prøvd el tester, eller blodprøver hos legen???
Kan jo hende at dere rett og slett "bommer" litt på dagene... Hvis dere ikke er av de som bumper
jevnlig og trutt annenhver dag...
Skjønner du synes det drar ut..., men jeg er helt sikker påat dere lykke snart...

Goklem[;)]

Vi holdt vel på i 4-5 år. Måtte gi opp og prøverør ble lykka vår![:D]

Hei! 6 måneder, så begynte jeg på noe helsekost-greier og da klaffet det etter 1 måned! [:D]

Jeg er nok av den heldigere sorten, blir nesten gravid av og vaske trusene til mannen min. Her har det klaffet første mulighet hver gang.
Men dere må ikke gi opp........det er garantert snart deres tur.

Lykke til[:)]

Eva

ORIGINAL: Grete71

Hei! 6 måneder, så begynte jeg på noe helsekost-greier og da klaffet det etter 1 måned! [:D]

Bare lurer jeg..
Hva slags "helsekost-greier" var det du hadde tatt??

jeg ble gravid av og glemme p-pilla en dag ell to.... så det tok ikke lang tid.. hehe.

Jeg slutta på P-plaster, hadde EN vanlig mens (som var to uker forsinka) og så ble jeg gravid..[:-]

Håper du snart får en liten baby i magen din, kjære Jas![:)]

Skal vi se.... Husker jammen ikke helt! Kjøpte det i hvert fall på Sunkost. Det ene var B-vitaminer, og så noe som heter Anti-stress(hvit boks med rød og blå tegninger/skrift), og så det jeg ikke husker navnet på.... Noe med Wild Yam i, som skulle hjelpe på sex-livet til folk i overgansalderen!!!!! [:D] [:D] [:D] Er jo verdt å prøve, da! Kostet meg totalt rundt 500,- en liten pris å betale egentlig. Og; jeg sluttet å tenke på at "NÅ!" hver gang etter at vi hadde kost oss.... Kos dere for kosens skyld, ikke for å lage barn....
Lykke til, ikke gi opp! [:D]

Back
Topp