Hvor lenge?

Holly Madison

Betatt av forumet
Dere som har trukket tenner.. Hvor lenge blør man egentlig?
Trakk en jeksel for ca 45 min siden, og jeg blør enda.. Og jeg som er livredd blod da.[&:][&o]

dytter litt.. blør enda[&o]

Begge gangene jeg trakk jeksler så blødde jeg over en uke, 8-9 dager tror jeg det var. Var jo ikke så masse, men det kom litt blod hele tiden, og alt jeg spiste smakte blod.[&:]

Takk!
Blør masse nå plutselig...[&:]

Jeg blødde bare noen timer etter jeg tok visdomstanna mi, mens broren min blødde tilogmed dagen etter han trakk sin.
Så det varierer nok veldig.

samboeren min blødde i 2 dager..  men det spørs jo helt hva du gjør også..
ska ikke skylle munnen, ikke røyke, ikke spise varm mat helt i begynnelsen. ska visst bare holde deg rolig, ellers pomper blodet så masse visstnokk =)

men om kougra sier, så varierer det nokk veldig[8D][8D]

Du er dame, antar jeg? Og er livredd blod? Den der har jeg aldri skjønt.. [8D][8D] *måtte bare*

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Du er dame, antar jeg? Og er livredd blod? Den der har jeg aldri skjønt.. [8D][8D] *måtte bare*

[8D][:D][:D]

ORIGINAL: Thilie*Twins

ORIGINAL: Sjefsgaupa

[8|]

Tog du an ikke?

Trakk en tann under en annen operasjon i femteklasse, den viste seg å ha veeldig lang rot da, men jeg blødde og blødde på dagen og natta, så måtte skifte putetrekk flere ganger. De fikk stoppet blødningen med å pelle vekk noe løst tannkjøtt ellerno.

Back
Topp