hvor lenge

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
var dere ømme i magen etter uttak??

jeg har enda vondt, spes når jeg hoster, ler og nyser. Kjenner det og når jeg går, men det er bedre nå.

Magen min er oppblåst og hehe.

Hvor lenge gikk det før dere kjente noe på kroppen etter innsett?? Jeg vet at jeg ikke kan kjenne noe enda, men har hatt akuratt som sånn mensmurring noen sek før det forsvinner igjen.

OGSÅ ER JEG KONSTANT SULTEN HEHE

første gang hadde eg vondt leeenge, faaktisk ømm fram til eg mistet i uke 4+3 eller 4

men denne gangen forsvant det etter en uke ca. det er ikke noe deilig så håper du blir kvitt det snart

huff da.

ja håper det går over snart eller hvertfall blir litt bedre. hehe...

Jeg hadde uttak en tirsdag, og jeg følte meg ikke normal igjen før lørdags ettermiddag[:)]

jeg hadde uttak på onsdag og nå er det søndag. jaja . jeg får bare ha tolmodighet:)

Jeg hadde uttak en mandag, innsetting onsdag og var vel litt uggen og øm ut den uka... Men ikke noe voldsomme greier altså, bare ømt.. [:)]

Hadde jo uttak samtidig med deg, og kjenner litt i magen enda. Ikke hele tiden, men
spesielle bevegelser, når eg går på do, går litt fort osb. Er ikke så veldig oppblåst denne gangen.
men har litt små-murringer idag[8|]

Men for å trøste deg litt, så sa legen min at dersom en var en del dårlig så ble en ofte gravid[;)]
håper det stemmer for deg da[:)]

Tror jeg kjente det en ukes tid eller noe...

ORIGINAL: Angelicka24

Tror jeg kjente det en ukes tid eller noe...

Samme her...

Utenom den gangen jeg ble overstimulert, da sleit jeg med magen i mange uker[&:]

Back
Topp