Hvor lenge......

Maripocita

Glad i forumet
Hvor lenge prøvde dere å få barn før dere ble gravide???
 
 
 
 
 
 
Om ca 10 måneder skal vi begynne å prøve...gleder meg kjempe mye
 
De fleste her inne er jo fortsatt prøvere... Vui har prøvd i 8 måneder sånn ca nå. Vært pillefri siden mars 05. Om dere plnlegger prøving om 10 måneder er det en ting jeg vil anbefale: vslutt hormonell prevensjon snart, i alle fall 6 måneder før prøvestart (ettersom 3-6 måneder etter pilleslutt er helt gjennomsnittlelig tid for å få tilbake en normal syklus etter p-pilleslutt. Enda lenger for p-sprøyte)
 
Hei du!
¨
Vi begynner faktisk idag vi,har eggløsning i disse dager en gang-vår første offisielle prøveperiode etter p-pilleslutt i mai[:D] 






 
Vi hadde en prøveperiode og da satt den! [:D]
 
Lykke til!
 
ORIGINAL: *Stella*

De fleste her inne er jo fortsatt prøvere... Vui har prøvd i 8 måneder sånn ca nå. Vært pillefri siden mars 05. Om dere plnlegger prøving om 10 måneder er det en ting jeg vil anbefale: vslutt hormonell prevensjon snart, i alle fall 6 måneder før prøvestart (ettersom 3-6 måneder etter pilleslutt er helt gjennomsnittlelig tid for å få tilbake en normal syklus etter p-pilleslutt. Enda lenger for p-sprøyte)

 
 
Tusen takk for rådet *Stella* . Det skal jeg gjøre [:)]
 
den 7.pp klaffet det for oss... håper det går bra til de magiske 3 mnd har gått... gleder oss veldig over dette, er ikke noe annet vi ønsker oss enn barn..
masse lykke til når det er deres tur om 10 mnd.
klemmer fra stine[:)]
 
Tusen takk sstine [:)]
 
Klem tilbake fra meg
 
Tusen takk, vi gleder oss masse [:)]
 
Er nok veldig forskjeling fra person til person. Jeg er i gang med min 2 pp. Har venner som prøvde både 6 og 8 mnd før de ble gravid, mens noen ble gravid med en gang!!
 
Vi har hatt treff i første forsøk med begge våre, og nå har jeg en sterk formening om at nr. 3 også er på plass etter et forsøk. Sluttet med p - pillen 2 mnd. før på begge de to første, slik at jeg fikk en vanlig mens før vi begynte å "prøve".
 
Lykke til
 
vi prøvde i 17 pp før det klaffet...
Men, som skrevet tidligere vil jeg anbefalle deg å kutte ut evt p-piller nå..-slik at sykelusen får tid til å komme seg..-det er mange som sliter med å få den stabil det første året..

Lykke til [:D]
 
Hei !
 
Vi har 2 barn og ble gravid første mnd med første barn og etter 2 pp med barn nr. 2.[:)][:D]
 
Håper ingen mister motet av dette, men vi prøvde i 5 år uten hell. Men nå er vi 28+1 på første IVF [:D] Når august kommer, så har jeg vært pillefri i 6 år..............
 
prøvde i 3 -4  månadar etter pilleslutt, men miste etter på da..
 
Jeg slutte på p-sprøyta desember 04. Jeg hadde ikke mensen mens jeg gikk på den. Jeg fikk mensen igjen april 05, og blei gravid april 06.
 
Det er så pyton å vente på at det skal skje noe. Tok tester når mensen for noen dager forsinka, men ble like skuffa hver gang...
 
Når man er i den perioden så er det ikke så mye andre kan si som hjelper på situasjonen. Hørte alt fra: det skjer når det er riktig, og det tar tid, vær tålmodig! Det er lett å si....
 
 
 
Back
Topp