Hvor lenge?

tweety78

Elsker forumet
Hvor lenge har dere tenkt til å holde det skjult for mamman deres? Jeg er så lysten på å si det til ho så jeg holder på å sprekke!!!!!!!!!! Vil jo så gjerne dele dette med ho så fort som mulig for vi har jo så nært forhold selv om jeg bor ett stykke hjemmefra... Bekymrer meg jo at det er så tidlig enda ( 4+ 4 tror jeg), men uansett så er det jo godt med støtte fra henne om det ( GOD FORBIDD!!!) skulle skjedd noe, noe det IKKE får lov til å gjøre[:)] Venter dere til det har gått 12 uker? Huff, det tror jeg ikke jeg klarer..

Skal få svar på blodprøvene på onsdag som med sikkerhet vil fortelle meg at jeg er gravid. Jeg trodde ikke på testene, he he[:D] Og så har vi time hos gynekologen den 11 mai for ultralyd, og da får vi nok helt riktig termindato også. Kanskje jeg skulle vente med å si noe til vi har fått den i allefall?[:)] Gleder meg til å overraske ho!!!! Ho skal jo bli bestemor for første gang![:D]

Vi har fotalt det til foreldrene mine og foreldrene til samboeren min også.. Men svigermor såg det før vi fortalte det[:D]

Hei!

Ja det her lurer jeg også veldig på... Samboer sier i går at vi burde vente et par måneder, men tilogmed et par uker er vanskelig syms jeg... Vil bare fortelle det til alle! Jeg tenke at 17. mai var en fin dag å si det på jeg da, hva syns dere? Er jo "barnas dag" lissom... Bare bestevenninna mi som vet det foreløpig, og søstra til min kjære har gjetta det... Lyst til å fortelle søstra mi også, for hun har masa om å bli tante... Jeg er åpen som en bok, vil ikke juge om dette jeg!

Akkurat det samme sier min samboer også, men forskjellen mellom oss to er at han faktisk kan klare å sitte med en sånn hemmelighet i to mnd til!!!!!!!!!!!! [:-] Det har jeg ikke sjans til...tror jeg. Må jo si noe til mamma og beste venninna!? De eneste som vet det er faktisk ho jeg jobber sammen om natten. For det første spurte ho meg rett ut så jeg ble tatt på senga, he he, men tenkte at det av rent praktiske årsaker kan være fint at ho vet om det, i og med at vi har et ganske tungt arbeide.

Åh, jeg gleder meg sånn til å si det til mamma![:D][:D][:D]hi hi

Vet ikke helt, har jo nettopp testa positivt... Jeg hadde en SA (etter 6 uker) [:(]for et par måneder siden, rett etter at vi hadde fortalt det til foreldrene våre. Er kanskje litt overtroisk, men vi vil nok vente litt til, til pinsa kanskje? Vi får se om vi klarer... [:D] Mamma ringte i kveld, og spurte i forbifarten hvordan det gikk med prøvingen, og det var bare så vidt jeg klarte å la være å si noe. Vi tar det ikke for gitt at alt skal gå bra denne gangen heller, men vi krysser fingrene og håper, håper, håper!!!!

Hei!

Jeg har jo sprukket litt jeg da, men det er jeg bare glad for nå! Måtte bare fortelle det til ei i klassen min, hun er gravid i 5. mnd nå, så vi prata lenge på telefon istad. Utrolig deilig å høre at andre har hatt det på samme måte! Griner jo for hver minste lille ting, stakkars samboer'n min, vet jo ikke hva han skal gjøre stakkar! Og når jeg først var i siget måtte jeg ringe søstra mi også. Hun hørtes kjempeglad ut, fikk nesten pusteproblemer... Men nå tror jeg kanskje jeg kan vente litt med å fortelle flere, om ikke kanskje et par gode venninner som ikke vet noe ennå...

Men så skal det jo liksom være en viss rekkefølge på hvem som får vite det også da, så jeg holder fortsatt på 17. mai som offentliggjøringsdag.

He he, godt å høre at det ikke bare er meg som sprekker! [:D] Jeg har kun fortalt det til ei venninne som nylig har født selv, og ho jeg jobber sammen med. Skal fortelle det til mamma når jeg har fått svar på blodprøven imorgen, da er jeg liksom heeeeelt sikker, he he. Tenkte jeg skulle gjøre som ei annen her inne har fortalt om, nemlig å sende ho en liten smukk i posten med et lite brev som sier : " Kan du ta vare på denne for meg til jeg kommer rett over nyttår?[:D] " Hi hi, jeg syns det var så utrolig søtt, og jeg vet at mamma hadde svima av om jeg hadde fortalt det over tlf [:D] (Måtte evt blitt det da vi bor ett stk unna hverandre nå...) Så da får ho grint litt og sånn uten at jeg hører det, he he, for da hadde vel jeg knekt sammen også, he he. Vet at ho kommer til å bli så utrolig lykkelig når ho får høre at jeg er gravid! Bestemor for første gang... [:)] Gleder meg sjukt!

Back
Topp