tweety78
Elsker forumet
Hvor lenge har dere tenkt til å holde det skjult for mamman deres? Jeg er så lysten på å si det til ho så jeg holder på å sprekke!!!!!!!!!! Vil jo så gjerne dele dette med ho så fort som mulig for vi har jo så nært forhold selv om jeg bor ett stykke hjemmefra... Bekymrer meg jo at det er så tidlig enda ( 4+ 4 tror jeg), men uansett så er det jo godt med støtte fra henne om det ( GOD FORBIDD!!!) skulle skjedd noe, noe det IKKE får lov til å gjøre[:)] Venter dere til det har gått 12 uker? Huff, det tror jeg ikke jeg klarer..
Skal få svar på blodprøvene på onsdag som med sikkerhet vil fortelle meg at jeg er gravid. Jeg trodde ikke på testene, he he[:D] Og så har vi time hos gynekologen den 11 mai for ultralyd, og da får vi nok helt riktig termindato også. Kanskje jeg skulle vente med å si noe til vi har fått den i allefall?[:)] Gleder meg til å overraske ho!!!! Ho skal jo bli bestemor for første gang![:D]
Skal få svar på blodprøvene på onsdag som med sikkerhet vil fortelle meg at jeg er gravid. Jeg trodde ikke på testene, he he[:D] Og så har vi time hos gynekologen den 11 mai for ultralyd, og da får vi nok helt riktig termindato også. Kanskje jeg skulle vente med å si noe til vi har fått den i allefall?[:)] Gleder meg til å overraske ho!!!! Ho skal jo bli bestemor for første gang![:D]