Hvor lenge..

Hei igjen!
Rart jeg har heller ikke fått tilbudet om Pergotime. Lurer på om det er litt avhengig av eggløsning jeg! Hvis en ikke har normale eggløsning får man tilbud om det?

Skal ihvertfall undersøke jeg og!
 
Hei. Vi har prøvd på nummer 2 siden februar 2014..hatt 2 sa I 2014 og har ei datter født mars 2012.
 
Last edited:
2 barn fra før. Prøver på nr 3. Har prøvd i snart 2 år. Mistet en av tvillingene og 2 ganger etter det. Negativt siden. Spørs om jeg ikke ber om en utredning snart :)
 
2 barn fra før. Prøver på nr 3. Har prøvd i snart 2 år. Mistet en av tvillingene og 2 ganger etter det. Negativt siden. Spørs om jeg ikke ber om en utredning snart :)
Så leit at du har mistet flere ganger. :( Er det lenge siden siste SA?
 
Siste var for 1 år siden. Har som sagt ikke vært til noen utredning enda, annet enn vanlige blodprøver. Ingen endometriose heller. Men noe er det (?), vi får se ☺ jeg tar det med legen på nytt over nyåret - da har det gått lenge nok syns jeg :)
 
Siste var for 1 år siden. Har som sagt ikke vært til noen utredning enda, annet enn vanlige blodprøver. Ingen endometriose heller. Men noe er det (?), vi får se ☺ jeg tar det med legen på nytt over nyåret - da har det gått lenge nok syns jeg :)
Kan ikke skade å forhøre seg. Og da har du jo all grunn til å be om hjelp også.:) Masse lykke til!!:D
 
Oi,det var lenge det! Har dere vært til utredning? Håper det blir deres tur å bli gravide snart.:)
Det har vi, skulle gjennom ivf i 2013 men så ble min pappa alvorlig syk og døde i løpet av det året å alt ble satt på vent. Så nå må vi gjennom karusellen på nytt.

Takk :)
 
Det har vi, skulle gjennom ivf i 2013 men så ble min pappa alvorlig syk og døde i løpet av det året å alt ble satt på vent. Så nå må vi gjennom karusellen på nytt.

Takk :)
Så trist å høre. Kondolerer. :(
Det er ikke bare-bare dette her.
 
vi var prøvere i 3 år. jeg har en datter fra før fra et annet forhold. han har en datter fra et tidligere forhold. vi mistet i fjor, men vi klarte å bli gravide nå <3
 
Prøvere i 1 år fra desember.. Har ei jenta fra før, født i 2013. Opplevde en abort for ett år siden i november.. Ikke lyktes igjen siden :( Har av den grunn havnet i en liten depresjon pt.
jeg kjenner følelsen så alt for godt <3 sender gode varme tanker! Jeg mistet mai i fjor, og havnet på psyk på dps. jeg gikk rett i bakken. Jeg vil anbefale deg en ting: snakk godt med fastlegen din! Du får så utrolig mye gode råd til hvordan klare hverdagen <3 lykke til <3
 
Har en som er født i 2013. Skulle hatt en i mars, men mistet i høst. Hatt noen kjemiske så har fått time på sykehuset i april. Føler det er fryktelig lenge til...
 
Har en som er født i 2013. Skulle hatt en i mars, men mistet i høst. Hatt noen kjemiske så har fått time på sykehuset i april. Føler det er fryktelig lenge til...
Så leit å høre at du mistet.:(
Kjenner til den lange ventetiden - den er ikke god, men plutselig er dagen der likevel! ♡
 
Har prøvd siden mars 2014, ingen barn fra før. Ingen positive tester så langt. Vært på utredning hos privat gyn (ble henvist offentlig i mars og enda ikke hørt noe), fått påvist pco(s). Begynner på Letrozol og Crinone ved neste mens:)

Har du fått noe estimert ventetid hos offentlig gyn? Spennende når d faktisk skjer noe nytt, ikke bare den evinnelige prøvinga uten resultater:)

Hva er crinone? Og hva gjør den? Har selv gått på femar/letrozol siden mars 2015. Ingen positiv test
 
Hva er crinone? Og hva gjør den? Har selv gått på femar/letrozol siden mars 2015. Ingen positiv test

Crinone er progesteronstøtte, d fikk jeg fordi lutealfasen min var litt kort (11 dager mellom el og mens):) Så d skal vel på en måte hjelpe egget å feste seg:p Dette funket kjempebra for meg, er 9+6 i dag:D
Hvor lang lutealfase har du når du går på letrozol/femar? Noen mener den kan bli lengre bare når man går på d:) Utrolig kjipt at d ikke har klaffet ennå for deg:( Hvor mange runder har d blitt siden du begynte på femar/letrozol?
 
Back
Topp