Hvor lenge??

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Hei jenter bare lurer på , hvor lenge suger bebisen deres på puppen før den er fornøyd? Syns ik jenta vår suger lenge allikevel sover hun så mye av døgnet å virker fornøyd.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hei jenter bare lurer på , hvor lenge suger bebisen deres på puppen før den er fornøyd? Syns ik jenta vår suger lenge allikevel sover hun så mye av døgnet å virker fornøyd.

Hallo.
Hvor gammel er baby? Min sugde kanskje maks ti min de første ukene. Jeg var så bekymret men etter veiing og kontroll så spiste hun det hun trengte. Hu sugde effektivt :)
Nå kan hu sitte ti minutter en amming og tre timer etterpå kan hu sitte tyve- tredve min på hver. Tror de styrer seg godt selv :)

Her varierer det alt etter npr på døgnet. Nå er hun jo bare 4 dager, men mønstret er vel øke øke øke. Ser at hun ligger effektivt 5 minutter og 10-15 kosestimulere. Så opp å rape så over på ny pupp for samme prosedyre. Så kan vi sove 2-3 timer og påan igjen....

Sent from my iPhone using BV Forum

Oki, jenta vår var 1 uke i går;) skal veies i morra;) jeg er spent.

Men hvordan suger babyene deres? Effektivt hele tiden eller? For hu her suger effektivt i Max 5 min og så bare småsutter hun i 10-20 min etter det, og sovner.. :/

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Det er visst veldig forskjellig fra baby til baby. Min svigerinne sa at min første niese var visst en slik som sugde veldig kort og var lite interessert, mens nr 2 var stikk motsatt. Så hun merket stor forskjell på barna. Det var godt da svigerinnen min fortalte det, for vi har fått en liten jente som kan suge ganske effektivt en stund, men som så sovner ved puppen. Jeg tror veldig mye er "normalt", men det jo slitsomt før man blir kjent med sin egen baby og så blir trygg på at de legger på seg.

Min slipper ikke taket før han er i dyp søvn, så om han skal få bestemme kan vi sitte over en time ;) Jeg prøver å legge merke til hvor ofte han svelger. I begynnelsen fosser det ut melk og han klarer knapt å svelge unna. etter 15 minutter kan han suge mange sug, rundt 10-12, før han svelger. Da bytter jeg ofte pupp. Jeg legger raskt merke til om han er mett når jeg prøver å rape han. Er han hektisk og søker med munnen og klynker, er han fortsatt sulten. Om han raper og legger seg ned mot meg å kikker rundt eller sovner, er han mett :)

Han drikker og svelger godt i kanskje 5-10 min så endrer han seg og suger mindre effektivt, men han slipper selv ikke puppen før han må rape eller er mett.. :)

Back
Topp