Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor lenge har dere vært prøvere? Og kan jeg spørre hvor ofte dere "prøver" rundt EL? Jeg sliter med å finne tid til å helgardere! 2 barn, jobb, skole og søvn?
Dette blir år pp2. Vi kjører hver 2./hver 3. dag fra dag 10CD til dag 3 dpo. Noe oftere har ingen hensikt da lageret av mannens svømmere ikke rekker å fylle seg opp. Bruker ikke tid på løskrutt, hehe.
Spennende! Ønsker dere alle lykke til Jeg kan teste om 2 uker, så tiden blir nok å gå vell sakte tipper jeg.. Får litt vondt i meg siden jeg er så utålmodig, også ser jeg mange som har vært prøvere i ett år liksom :/ Dette er bare vår andre, pluss at jeg er så heldig og allerede ha 2 vakre små.. Håper så inderlig dere alle klarer det
Spennende da Her blir d akkurat når vi føler for d. Utenom nå og hvis jeg får positiv el test. Da blir d samme dagen, og 2 dager etter og 2 dager etter der igjen.. hehe. Så d blir de planlagte dagene , mens alt annet bare blir en bonus
Sluttet på prevensjon i november, og har vel bare gjettet på EL. Så forstår at vi har hatt veldig flaks. Håper spiren holder seg. Håper også den holder seg for deg, Freya. Det fortjener du etter så mange år.
Sluttet med p-piller i august 2011, vært prøvere siden da. ble gravid i januar 2011, men mistet i mars. Siden den gang skjedde det ingen verdens ting... inntil nå første kur med pergo så vi krysser fingrene for at alt går bra!