Hvor lenge?

erikasi

Glad i å skrive <3
Hvor lenge har dere vært prøvere? :) Og kan jeg spørre hvor ofte dere "prøver" rundt EL? :P Jeg sliter med å finne tid til å helgardere! 2 barn, jobb, skole og søvn?

Vi er ganske ferske prøvere. Men planen er å prøve 1-2 ganger daglig i dagene rundt eggløsning.

Dette blir år pp2. Vi kjører hver 2./hver 3. dag fra dag 10CD til dag 3 dpo. Noe oftere har ingen hensikt da lageret av mannens svømmere ikke rekker å fylle seg opp. Bruker ikke tid på løskrutt, hehe.

Dette er vår pp11... begynner å dra ut i det lange her.
Men jeg har trua på denne pp'en!

Vi koser hver 2.-3. dag HELE syklusen.. ny taktikk fom. desember.
Håper det er det som skal til for at spiren skal klore seg fast! ;) :D

Spennende! :) Ønsker dere alle lykke til :) Jeg kan teste om 2 uker, så tiden blir nok å gå vell sakte tipper jeg.. Får litt vondt i meg siden jeg er så utålmodig, også ser jeg mange som har vært prøvere i ett år liksom :/ Dette er bare vår andre, pluss at jeg er så heldig og allerede ha 2 vakre små.. Håper så inderlig dere alle klarer det :D

Spennende da :) Her blir d akkurat når vi føler for d. Utenom nå og hvis jeg får positiv el test. Da blir d samme dagen, og 2 dager etter og 2 dager etter der igjen.. hehe. Så d blir de planlagte dagene , mens alt annet bare blir en bonus :thumleft

Har prøvd lenge nok.... Har egentlig gitt opp det hele også.... Får se om vi er så heldige å få en oktoberskatt :)

Sluttet på prevensjon i november, og har vel bare gjettet på EL. Så forstår at vi har hatt veldig flaks. Håper spiren holder seg. Håper også den holder seg for deg, Freya. :) Det fortjener du etter så mange år.

Lykke til alle sammen :)

Vi begynte å prøve i august og spira satt på første forsøk, men mistet. Er nå gravid igjen 4 måneder senere. Førstemann også satt på første forsøk.

Sluttet med p-piller i august 2011, vært prøvere siden da. ble gravid i januar 2011, men mistet i mars. Siden den gang skjedde det ingen verdens ting... inntil nå;) første kur med pergo;) så vi krysser fingrene for at alt går bra!

Back
Topp