Hvor lenge....

Vi hadde vært sammen i 2 1/2 år og hadde bodd sammen det siste året. Men vi hadde kjent hverandre i mange år før det. 

Vi hadde vært sammen i 5 år når vi fikk førstemann og 9 år når peanøtta kommer :)

Hadde vært sammen i 4 år før vi fikk førstemann. Verdt å vente syns vi, fikk gjort unna litt ting som reising blandt annet. (men skulle gjerne møtt han noen år tidliger likevel så vi hadde blitt ferdig med barna i begynnelsen av 30-årene)

1 år og fem måneder hadde vi vært sammen :) men ble samboere omtrent før vi ble sammen.. :P

Litt over ett år når jeg ble gravid med Liam, nå ca tre år...

Jeg og min bedre halvdel hadde vært sammen i 5 mnd (gift 4 av dem) når vi ble gravide med vårt første fellesbarn (jeg har en fra tidligere).

Vi hadde vært sammen i ca 4 år da nr 1 kom til verden :) Og til våren har vi 7 års jubileum og 1 års bryllupsdag! :)

Va hadde vært sammen i ca 7,5 år når spira satt :)

Vi hadde vært sammen i 11 år da vi fikk sønnen vår.

har barn fra før og ble gravide når vi hadde vært sammen i fem år. no har vi vært sammen snart 8 år

Fant han på gaten under en fyllatur til oslo 2. oktober 2010, dro hjem og rett på oktoberfest i en uke, og selv om jeg egentlig ikke ville ha noe særlig med han å gjøre da, så likte jeg ham litt på innsiden og våknet stadig opp lettere beruset i hybelen hans en og en halv time fra der hvor jeg bodde. Så hentet han meg hjemme en dag, og plutselig var det gått et halvt år og jeg hadde enda ikke dratt hjem. Flyttet hjem til min mor etter å ha sagt opp en litt for dyr leilighet å ha alene. Bodde der i èn dag før jeg dro til Oslo og sov der èn dag etter jeg kom hjem. Spurte om han ville være litt min 30. oktober i fjor. Da hadde vi allerede bodd sammen i tre uker uten at jeg helt skjønte hva som hadde skjedd ;p

Han begynte å mase om barn etter et halvt år. Jeg holdt igjen, så ble jeg gravid i slutten av september :) nøyaktig 10 måneder og 3 uker etter jeg traff ham. Kjapt? Kanskje det, men det føltes riktig.

Vi har 10års jubileum til sommeren faktisk, ikke giftet oss enda :) Og har to barn, født okt 2006 og juni 2010, så vi hadde vært sammen i nesten fire år før første gullet kom til verden! - Nå ventes tredje og siste :)

Vi hadde vært sammen i 14 måneder da jeg ble gravid. Hadde kjent hverandre ganske mange år før det da :-)

Vi har ingen dato for når vi ble sammen.. Det bare skjedde over tid..
Men vi hadde vært sammen i ca 5 år (bodd sammen i 3 år - de 2 siste i huset som vi kjøpte sammen) når vi fikk førstemann, nå har vi vært sammen i snart 9 år  - og bor fortsatt i huset vårt..! ;)

Me hadde vært samen i 3 år når me blei gravide første gang. Nå i litt over 6 år:-)

Vi hadde vært ilag i 1 år og 3 mnd når vi ble foreldre første gang. I år blir det vårt 8ende år & vi venter nå barn nr 3.. Lykke <3 

Vi hadde vært sammen i 11 år da vi fikk vårt første barn.
Var litt seint ute :) Nå har vi vært sammen i 13 år når nummer 2 kommer. :))

Back
Topp