Hvor lenge....

Livets små under

Forelsket i forumet
Hvor lenge har du og din kjære vært sammen før dere ble gravide?
(dere som har barn fra før, hvor lenge hadde dere vært sammen før nr.1 ble til..)

Vi hadde vært kjærester i nesten 7 år og gift i 1,5 år. Har ikke hatt det travelt;) Dette blir vårt første barn.

Ca. 3 år og 3 mnd når vi ble gravide. Kjøpte leilighet sammen etter at vi hadde vært sammen i 9 offisielle mnd, nærmere 1 år uoffisielt:P hehe.....

litt over 7 år før jeg ble gravid med nr. 1

Vi hadde vært sammen i 7 mnd da vi ble gravide. Men vi har kjent hverandre i snart 5 år og vært gode venner :) 

Vi har vært sammen i over 8 år når vi får lillegutten vår. Ble sammen ganske tidlig, og syns det passer bra nå i forhold til alder og økonomi for vår del. 
Men jeg tror ikke det har så stor betydning for hvor lenge man har vært sammen, tror de fleste merker når de har møtt den rette ;)

Vi hadde vært sammen i 4,5 år når unnfangelsen skjedde..

Vi hadde vært sammen i 6 år før vi fikk nr.1

Vi hadde vært sammen i 4 mnd da 1. mann ble unnfanget ;) Mange som var skeptiske, hehe.. Har gått helt fint med oss (så langt i hvert fall) :P

Vi hadde vært sammen 2 år og 3 mnd da lille baby ble lagd:) Men, jeg har visst det fra dag 1 at dette var mannen jeg skulle få barn med og være sammen med:) Vi har faktisk 3 årsdag den 29 juni, da er det også 1 år siden vi overtok huset vi kjøpte i sommer..Og i og med at jeg har termin rundt da så hadde det jo vært ekstra stas om nurket kom den 29 også :D

Vi har vært sammen i 9,5 år og gift i 2 år før jeg ble gravid.. Det skal sies at jeg bare var 16 år når vi ble sammen, og at jeg ikke var ferdig med utdanningen min for 2,5 år siden.

Pga sykdom ble jeg frarådet en graviditet frem til for ca 2 år siden sååå vi har måttet vente

Vi har vært sammen i 3 år og 4 mnd før jeg ble gravid denne gangen.
2 år og 3 mnd før jeg ble gravid første gang.
Vi var også ungdomskjærester og var sammen i ca 2 år (+-) fra jeg var 16. Jeg fyller 26 nå på vårparten :-)

Vi hadde vært sammen i 13 år og gift i nesten 1. Vi ble sammen da vi var 15:)

hmmm... skal vi se... samboere i 1,5 år før jeg ble gravid. Har ikke no bestemt dato på når vi ble sammen :p Det skjedde liksom over lang tid så vi var på en måte sammen lenge før vi "ble sammen" emoticon

Minnelli skrev:
Vi har vært sammen i 12 år, og gift i 2. Så ting har tatt sin tid 

Samma her, bare at vi var sammen i 13 år og gift i 3 da vi fikk førstemann!

Vi hadde vært sammen i 3 år når gutten kom :)
Og nå har vi vært sammen i nesten 6,5 når neste kommer!

Vi ble sammen når jeg var 15år.. Linnea kom til når jeg var 20 så vi hadde vært sammen 5år og bodd sammen i 2år før hun ble født..

Back
Topp